Gjest boblebad Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Noen som vet hvor jeg kan gå å se på boblebad i Osloområdet? Det må være noen som har utstilling slik at jeg faktisk kan se størrelsen. Har aldri kjøpt noe sånt før, så jeg aner faktisk ikke hvor jeg skal gå.... 0 Siter
Gjest Prompern Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Kjøp en pose ertesuppe og spis det ca. 1 time før du tar et bad. Fungerer bra. 0 Siter
punkyB Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 http://www.gulesider.no/gsi/companyList.do?bkode=15876&bransje=Bad-+og+v%E5tromsinnredning&sort=1&what=boblebad&sort=&spraak=1&mode=&bransje=boblebad&fylke=17&firma=&kommune=&linje=1 Her kan du sikkert få noen tips. Jeg tviler på at alle har like store utstillinger. Finnes mange bilder på nett - du får jo en viss feeling der. Synd du var akkurat for sent ute til baderomsmessen - der var det masse å se på - og også muligheten til å gjøre et godt kjøp. 0 Siter
Gjest boblebad Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Kjøp en pose ertesuppe og spis det ca. 1 time før du tar et bad. Fungerer bra. Syns i grunnen det funker dårlig når man ikke har badekar... 0 Siter
Gjest boblebad Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 http://www.gulesider.no/gsi/companyList.do?bkode=15876&bransje=Bad-+og+v%E5tromsinnredning&sort=1&what=boblebad&sort=&spraak=1&mode=&bransje=boblebad&fylke=17&firma=&kommune=&linje=1 Her kan du sikkert få noen tips. Jeg tviler på at alle har like store utstillinger. Finnes mange bilder på nett - du får jo en viss feeling der. Synd du var akkurat for sent ute til baderomsmessen - der var det masse å se på - og også muligheten til å gjøre et godt kjøp. Søren også, at jeg ikke dro på den messa.Hadde tenkt å dra, men fant ut at jeg ikke hadde råd allikevel. Men så kom det plutselig noen ekstra kroner rullende... 0 Siter
Gjest Hos rørleggeren Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Du bør høre med den rørleggeren du har tenkt å bruke til å sette det inn! Alle rørleggere selger både slikt og baderomsmøbler, og du får selvfølgelig bedre service hvis du har kjøpt varene hos han! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.