Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan man kommentere og i såfall hvordan, at noen lukter ille?

Naboen min (som jeg treffer daglig) har tydelig ikke vasket seg på en uke eller noe, og han går i de samme skitne klærne som han gjorde hele forrige uke. Han ser ikke ut og lukter så jævlig at jeg ikke orker å være innen 3 meters radius.

Det største mysteriet er hvordan kjæresten hans orker å ligge i samme seng som han?

Kan man si noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81603-han-stinker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, si i fra. Vi har et par i blokka vår som aldri vasker seg. De bytter sjldn klær slik at de lukter forferdelig. Det er ikke bare at leiligheten er så kvalm at dersom de åpner døra så stinker det i hele oppgangen. De bor heldigvis langt unna meg, men de må jo bruke samme heis. Heisen står ubrukt i minst 20 minutter etter at de har brukt den fordi det er umulig å gå inn der. Dersom de kommer på i heisen og noen allerede er der har de også fått beskjed om å vente fordi ikke folk kan stå der sammen med dem,

I et sånt tilfelle er de så til de grader sjenerende for andre at det må gå an og snakke til dem.

Dersom noen parkerer helt idiot og tar 3 plasser, lager husbråk og spiller høy musikk eller på andre måter er et uromoment for andre er det greit å klage. Det samme burde det være her, for selv om de har rett til å være her er det like viktig for de 47 andre husstandene og slippe å bli plaget av dette når de skal til sitt eget hjem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81603-han-stinker/#findComment-435735
Del på andre sider

For alt vi vet, kan det jo hende at noboene syns du er stygg som juling, skal de fortelle deg det?

Det må de gjerne gjøre hvis det plager dem. Men jeg snakket ikke om selve utseendet hans i så måte.

Hans stank plager ikke meg så lenge han befinner seg i sin egen leilighet. Det plager meg derimot når han kommer hit på besøk, noe som skjer veldig ofte. Og som jo er kjempekoselig det, bortsett fra stanken altså. Det lukter ille her når han har gått også.

Jeg har ikke sagt noe, og han er kledd likedan i dag også. Fortsatt ikke vasket seg. Skjønner ikke at noen orker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81603-han-stinker/#findComment-437140
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...