Alpt Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 http://www.theregister.co.uk/content/4/28063.html 0 Siter
Maks Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Men er du kritisk til BillG?! Bill (privatpersonen!) gir $100 mill. til India for at de skal kunne kjempe mot HIV. Samtidig bruker MS $421 mill. for at indiske programvareutviklere skal utvikle programvare for MS. Whats the problem?! 0 Siter
Alpt Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Men er du kritisk til BillG?! Bill (privatpersonen!) gir $100 mill. til India for at de skal kunne kjempe mot HIV. Samtidig bruker MS $421 mill. for at indiske programvareutviklere skal utvikle programvare for MS. Whats the problem?! Jeg tror BillG er minst like nobel som Kjell Magne Bondevik.. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Det der blir så dumt at jeg har ikke ord. Skal støtte til humanitære formål måles opp mot hvor mye midler man bruker i buisnessen eller andre ting? Det blir jo som å si at for meg er det viktigere å dra ut på byen og bli full enn at barna i Afrika skal få mat - fordi jeg gir 200,- til Redd Barna, og bruker 500,- på byen. Dustete noldus journalistikk. ".............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.