Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest klamydia

Jeg har ei venninne som påstår at hun ikke røyker. Derfor kjøper hun seg heller ikke røyk når vi går på byen - selv om hun da gjerne røyker over 20 sigaretter. Hun begynner å bomme allerede før hun har tatt den første slurken med øl, og slik fortsetter det. Jeg har irritert meg over det en stund og forrige gang merket jeg meg at hun røkte 30 sigaretter på meg! Jeg måtte kjøpe mer på byen enda jeg hadde med meg to 20-pakker hjemmefra (og røyk på et utested koster jo temmelig mye!). Og når jeg kjøper mer røyk fordi hun har røyka opp røyken min, tror dere hun tilbyr seg å betale noe av det? Neida...

Jeg sa det til henne en dag at "i dag er jeg så blakk, jeg har ikke råd til å sponse deg med røyk hele kvelden." Da kjøpte hun seg en tipakke med røyk til slutt, men bommet en del av meg allikevel.

Hun fleiper og ler av at venner av henne kjøper rullings når de skal være sammen med henne, fordi de er lei av at hun bommer røyk. Det høres kanskje sjarmerende og morsomt ut når hun sier det, men det er ikke akkurat så festlig. Jeg tviler ikke et sekund på at noen faktisk gjør det.

En dag tok jeg henne med for å presentere henne for en god venn av meg. Da bomma hun så mye røyk av han (som hun ikke kjenner engang!) at han reagerte og jeg syntes det var skikkelig pinlig. Aldri mer.

Hva synes dere om dette? Er jeg smålig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81644-hva-synes-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg syns ikke du er smålig. Hadde det vært snakk om to - tre sigaretter i ny og ne ville jeg nok ikke reagert, men her er det vel snakk om tjue - tretti..

Det er på tide at denne damen innrømmer at hun er en festrøyker og kjøper den røyken hun trenger.

Annonse

Annonse

Er du festrøyker så innrøm det! Jeg gikk på skolen med en som "Ikke røylet", men som bommet røyk i alle friminutt. Andre skoleelver har vel ikke så mye bedre råd så dette ble ganske irriterende. Etter en stund tilbød jeg ham å låne 50 kroner av meg så han kunne stikke ned å kjøpe sin egen røyk på Rimi, men det var vist ikke så innterresant. Han bommet i alle fall ikke mere av meg.

Greit å bomme i blandt om man er tom, har glemt eller har lyst på noe annet enn rullings. Men det går gjerne begge veier da. Til de jeg er sammen med sier jeg konsekvent aldr nei fordi at jeg sikkert har bommet av dem en gang eller at jeg kanskje kommer til å gjøre det.

Gjest Pricilla

Av og til er ok, en røyk her og en der - men ikke 10 røyk!

Da sier jeg rett ut "kjøp din egen røyk". Hadde en kompis som dreiv på sånn, bomma 10 + av meg hver gang han drakk. Før vi dro på fest sa jeg i fra til han at hvis han skulle røyke hele kvelden måtte han kjøpe seg selv, fordi jeg ikke røyker så mye og for at jeg ikke er noe sosialkontor. dyrt nok å røyke fra før om man skal sponse alle andre også.

Si i fra du! En gang for alle, det gjorde jeg og det funka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...