Aishana Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Jeg skulle hatt en meter eller to med isopor, men hvor får man kjøpt det? Om man i det hele tatt får kjøpt så liten mengde. Kan man kjøpe gamle isopor kasser på en fiskefabrikk? Håper noen har peil ) 0 Siter
Nyco Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 På Maxbo har de isopor, og på andre byggevarebutikker. Hva skal du med to meter isopor? *nyskjerrig* 0 Siter
Aishana Skrevet 13. november 2002 Forfatter Skrevet 13. november 2002 På Maxbo har de isopor, og på andre byggevarebutikker. Hva skal du med to meter isopor? *nyskjerrig* Hehe. Jeg skal bare lage et lite hus til en katt som er hjemløs. Synes så synd på han nå som det er så mye snø og kaldt. Han spiser hos oss, så da for han få et hus også ) Han er veldig redd ellers hadde han sikkert fått lov til å komme inn.... 0 Siter
spirito Skrevet 13. november 2002 Skrevet 13. november 2002 Hehe. Jeg skal bare lage et lite hus til en katt som er hjemløs. Synes så synd på han nå som det er så mye snø og kaldt. Han spiser hos oss, så da for han få et hus også ) Han er veldig redd ellers hadde han sikkert fått lov til å komme inn.... Husk på å feste det godt da, sånn at det ikke blåser bort ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.