SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=435679 Jeg har ikke gjort det. 0 Siter
Gjest Sinbad Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Ja, jeg har gjort det flere ganger. På langdistanse flygninger. Stockholm- Tokyo, Singapore- London. Men jeg ikke medlem av "klubben" dessverre *snufs* 0 Siter
morsan Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Ja, jeg har gjort det flere ganger. På langdistanse flygninger. Stockholm- Tokyo, Singapore- London. Men jeg ikke medlem av "klubben" dessverre *snufs* Har egentlig aldri skjønt poenget med å være med i "klubben". Disse flydoene er så trange og disgusting, at jeg bare med nød og neppe klarer å tisse der! 0 Siter
conan Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Nei, men en kompis er flyhjulsfetisjist, og han tok seg jobb som stuer i Braathens for å komme nærmere flyhjulene, og han har visst runket og sprutet på fly mange ganger...Nesehjulene på 737'en er visst det helt store. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Har blitt - teller det? Det regnes. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Ja, jeg har gjort det flere ganger. På langdistanse flygninger. Stockholm- Tokyo, Singapore- London. Men jeg ikke medlem av "klubben" dessverre *snufs* Den klubben vil jeg inn i. Men jeg er ikke medlem. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Nei, men en kompis er flyhjulsfetisjist, og han tok seg jobb som stuer i Braathens for å komme nærmere flyhjulene, og han har visst runket og sprutet på fly mange ganger...Nesehjulene på 737'en er visst det helt store. Hehe 0 Siter
Gjest frøken frydefull Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Har egentlig aldri skjønt poenget med å være med i "klubben". Disse flydoene er så trange og disgusting, at jeg bare med nød og neppe klarer å tisse der! hvem har sagt det må gjøres på do.... 0 Siter
Gjest saara Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Den klubben vil jeg inn i. Men jeg er ikke medlem. Er ikke alle som får komme i den klubben heller.. Trengs sikkert enkelte kriterier tenker jeg.. Men lykke til.. ;-)) 0 Siter
Gjest saara Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Nei, men en kompis er flyhjulsfetisjist, og han tok seg jobb som stuer i Braathens for å komme nærmere flyhjulene, og han har visst runket og sprutet på fly mange ganger...Nesehjulene på 737'en er visst det helt store. He he he.. Ja ja.. respeterer folks trang.. Men måtte le... ;-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.