Gå til innhold

Et eget forum for SierDuDet/Carlina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

21

• Ulv I Faarikaal

18

• SierDuDet

3

• conan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har også et forslag til eget forum. Et til dem som skal klage på alt som skrives her og på alle som er brukere. Et forum til dem som generellt er misfornøyde og som ikke klarer å gå inn på neste tråd eller en overskrift som vekker innterrresse.

Men det hadde vel ikke vært noe gøy vel?

Gjest Leksikon

Jeg har også et forslag til eget forum. Et til dem som skal klage på alt som skrives her og på alle som er brukere. Et forum til dem som generellt er misfornøyde og som ikke klarer å gå inn på neste tråd eller en overskrift som vekker innterrresse.

Ja. Også et Sør-Taj-SDD-innvandrer forum. De kan kalle det for "Vi-som-aldri-blir-enige-og-bare-diskuterer-for-å-ha-noe-å-gjøre-forumet".

Annonse

Eller be de pelle seg over på 'Meldinger' når de får 'tastatur-diare'.

Bare tull å plage oss andre med slike raske meldinger seg imellom. Tar alt for mye plass!

Det gjelder alle andre som bruker andres tråder til annet enn det tråden omhandler. De bruker ikke hodet i det hele tatt. Eller så driter de i å ta hensyn til andre. Ikke vet jeg. Dumt er det iallefall...

Hvis du ikke er interessert så hopp over hele tråden.

Problemet var at en VAR interessert i tråden, men ble forstyrret av lange linker med uvedkommende meldinger, som ikke hadde noe med det temaet som fikk deg til å BLI interessert i tråden.

Du skjønte visst ikke helt poenget.

Hadde en ikke væørt interessert i tråden så hadde det vært en dritt. DA kunne en hoppet videre. Men en ER interessert og vil ha med seg alt av interesse, IKKE alle flåsemeldinger.

Problemet var at en VAR interessert i tråden, men ble forstyrret av lange linker med uvedkommende meldinger, som ikke hadde noe med det temaet som fikk deg til å BLI interessert i tråden.

Du skjønte visst ikke helt poenget.

Hadde en ikke væørt interessert i tråden så hadde det vært en dritt. DA kunne en hoppet videre. Men en ER interessert og vil ha med seg alt av interesse, IKKE alle flåsemeldinger.

Hopp over alle innlegg fra SDD og carlina heretter..

Men det klarer du vel ikke.. er for nysgjerrig du...

;-))))))))

Hear,hear....:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Tja....

Humrer godt av dem ja.. Men er jo kanskje fordi jeg kjenner carlina og vet hva hun står for..

Men regner med du leser dem du oxo..??

;-))))

Nei, det fenger ikke. Men jeg lager avsporinger selv. Andres avsporinger er lette å se, og plager ikke meg. Mye på DOL er tull og tøys, men det er greit.

Nei, det fenger ikke. Men jeg lager avsporinger selv. Andres avsporinger er lette å se, og plager ikke meg. Mye på DOL er tull og tøys, men det er greit.

Nei de gjør nå hva de vil for meg.. Mye jeg bare hopper over å lese selv oxo.. Noe de som ikke liker trådene deres oxo kan gjøre..

Ellers så humrer jeg mye av det jeg leser inne på dol ja...

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...