Gå til innhold

Et eget forum for SierDuDet/Carlina?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal skrev (På 14.11.2002 den 10.10):

Underlig det, menn og kvinner har ulik oppfatning av sex og ulik moral. Jeg f eks dømmer ikke hverken menn eller kvinner etter hvor mange partnere eller ONS de har hatt, men kvinner jeg kjenner er -veldig- opptatt av det.

Det verste er vel at det er ingen andre enn oss kvinner som stempler andre kvinner!!!

Vi er rivaler så det koster,men fine i trynet til hverandre!

=o)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

21

• Ulv I Faarikaal

18

• Amiga

3

• conan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 14.11.2002 den 10.18):

Det verste er vel at det er ingen andre enn oss kvinner som stempler andre kvinner!!!

Vi er rivaler så det koster,men fine i trynet til hverandre!

=o)

Har skjønt det. Sjalusi og rivalisering blant kvinner er noe annet enn blant menn, kvinner kan finne på å hate en rivalinne som er penere og mer sexy enn de selv, mens en pen mann ikke bryr meg et øyeblikk. Jeg ser f eks ikke et helt utested fullt av rivaler....

Ulv I Faarikaal skrev (På 14.11.2002 den 10.32):

Har skjønt det. Sjalusi og rivalisering blant kvinner er noe annet enn blant menn, kvinner kan finne på å hate en rivalinne som er penere og mer sexy enn de selv, mens en pen mann ikke bryr meg et øyeblikk. Jeg ser f eks ikke et helt utested fullt av rivaler....

Vi er vel ikke bevist dette vi heller,men faktumet at vi er slik er der uansett...Vi doller jo oss opp for mannen..tror vi,mens vi egentlig gjør det for å utkonkurere andre hunkjønn..

Men dette er jo ironisk nok noe fra naturens side...

Annonse

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 14.11.2002 den 10.37):

Vi er vel ikke bevist dette vi heller,men faktumet at vi er slik er der uansett...Vi doller jo oss opp for mannen..tror vi,mens vi egentlig gjør det for å utkonkurere andre hunkjønn..

Men dette er jo ironisk nok noe fra naturens side...

Noe mer underlig jeg ser er at jeg som mann skal være forsiktig. F eks der jeg var ansatt krydde det av nydelige snupper i alle fasonger og aldre, da vi hadde et stort kunde- og supportsenter fullt av damer. Et himmelrike for en gammel gris :-) jeg var alltid bevisst på at de var halvparten så gamle som meg og at signaler kan bli misforstått. En sjelden fjærlett flørt og et lite kompliment satte de fleste pris på, men alltid på avstand og ikke til samme hver gang. En kollega var ikke like lur, og måtte slutte.

Annonse

Tja, når penisen til SDD kunne få et eget forum burde kanskje SDD/Carlina få et eget? ;-)

Eller enda bedre: Et eget forum for alle som snakker med hverandre her på DOL. For det er jo ikke meningen at noe sånt skal foregå på et diskusjonsforum.

Ulv I Faarikaal skrev (På 14.11.2002 den 10.46):

Noe mer underlig jeg ser er at jeg som mann skal være forsiktig. F eks der jeg var ansatt krydde det av nydelige snupper i alle fasonger og aldre, da vi hadde et stort kunde- og supportsenter fullt av damer. Et himmelrike for en gammel gris :-) jeg var alltid bevisst på at de var halvparten så gamle som meg og at signaler kan bli misforstått. En sjelden fjærlett flørt og et lite kompliment satte de fleste pris på, men alltid på avstand og ikke til samme hver gang. En kollega var ikke like lur, og måtte slutte.

Hmm.han gikk tydeligvis laaaangt over streken da skjønner jeg??det er jo ikke ulovlig å ha sex med kollegaer..Eller var han en sånn der nevlete grisgubbe?

=o)

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 14.11.2002 den 11.16):

Hmm.han gikk tydeligvis laaaangt over streken da skjønner jeg??det er jo ikke ulovlig å ha sex med kollegaer..Eller var han en sånn der nevlete grisgubbe?

=o)

Jeg vet ikke, men ryktene sa at han klådde på noen innimellom, og det er visst ikke lov selv om man har veldig lyst.

Ulv I Faarikaal skrev (På 14.11.2002 den 11.19):

Jeg vet ikke, men ryktene sa at han klådde på noen innimellom, og det er visst ikke lov selv om man har veldig lyst.

Kanskje det skulle vært en lovendring...for...klåing..?

Snodig fenomen dette også.Hadde jeg grepet tak i utstyret til sjefen,hadde jeg fått ett ligg.Hadde han gjort det samme,hadde han fått sparken.....

Muahahahaha

*maktrus*

kie skrev (På 14.11.2002 den 11.13):

Tja, når penisen til SDD kunne få et eget forum burde kanskje SDD/Carlina få et eget? ;-)

Eller enda bedre: Et eget forum for alle som snakker med hverandre her på DOL. For det er jo ikke meningen at noe sånt skal foregå på et diskusjonsforum.

Jeg viste jeg hadde gått glipp av noe...hvor er penis forumet?;)))

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 14.11.2002 den 11.24):

Kanskje det skulle vært en lovendring...for...klåing..?

Snodig fenomen dette også.Hadde jeg grepet tak i utstyret til sjefen,hadde jeg fått ett ligg.Hadde han gjort det samme,hadde han fått sparken.....

Muahahahaha

*maktrus*

Gripe tak i sitt eget utstyr ? Er det ulovlig ?

Ulv I Faarikaal skrev (På 14.11.2002 den 11.26):

Gripe tak i sitt eget utstyr ? Er det ulovlig ?

Avsporing..ja?men klart jobber du alene kan du jo anmelde deg selv for sexpress...Faren for at saken din ikke kommer spesielt langt opp i systemet er vel overhengende...Pga bevisets stilling å sånn...:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...