Gå til innhold

Et eget forum for SierDuDet/Carlina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

21

• Ulv I Faarikaal

18

• SierDuDet

3

• conan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Avsporing..ja?men klart jobber du alene kan du jo anmelde deg selv for sexpress...Faren for at saken din ikke kommer spesielt langt opp i systemet er vel overhengende...Pga bevisets stilling å sånn...:))

De kalles selvtekt, ikke noen lov mot det, sier min advokat. Men derimot hvis du blir umynddiggjort, da blir saken en annen.

Annonse

Tja, når penisen til SDD kunne få et eget forum burde kanskje SDD/Carlina få et eget? ;-)

Eller enda bedre: Et eget forum for alle som snakker med hverandre her på DOL. For det er jo ikke meningen at noe sånt skal foregå på et diskusjonsforum.

"Et eget forum for alle som snakker med hverandre her på DOL."

Det har vi jo, og det heter meldinger.

Det er bare enkelte idioter som aldri ser ut til å lære at det faktisk er dette forumet man skal bruke til tullpjatt.

Helvetes idioter. De burde vært utestengt!

Det er bare enkelte idioter som aldri ser ut til å lære at det faktisk er dette forumet man skal bruke til tullpjatt.

Enig!

Ulv I Faarikaal

Steng dem ute hele gjengen. 0Ooops ! stengte jeg meg selv ute ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Faren er stor for oss begge.

Ble en liten tråd etter oss oxo...

;-))

Det er et av mine hensynsløse trekk det der, å herpe tråder. Et annet er å gi hønsene hønsekjøtt, det gjorde jeg for første gang i dag. Er det galt ? Evt hvorfor ?

Det er et av mine hensynsløse trekk det der, å herpe tråder. Et annet er å gi hønsene hønsekjøtt, det gjorde jeg for første gang i dag. Er det galt ? Evt hvorfor ?

Galt?? Nei bare fortsett du..

Får det ikke mere gøy enn hva man lager selv..

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...