Gå til innhold

Kjønnsløse nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1.Naiv - dame

2.Nyco - dame

3.Landsbyidioten - dame

4.Musikeren - mann

5.Riksklysa - mann

6.Ulv i Faarikaal - mann

7.gyrken - dame

8.Retz - dame

9.Punky - dame

10.favn - dame

Nr. er def. en dame - har du ikke sett punky på barnetv ??

Skjerp deg da punk!

musikeren-veldig mye mann

skal det selvfølgelig stå.

Er du pike du også?

Ja, jeg er en snill og søt liten pike, som av og til kan være litt slem. Dessuten har jeg veldig god kontakt med mine maskuline sider, så her på nettet blir jeg ofte misforstått å være av hankjønnet. Så feil kan man altså ta... :-)

Gjest Antiloopen

Ja, jeg er en snill og søt liten pike, som av og til kan være litt slem. Dessuten har jeg veldig god kontakt med mine maskuline sider, så her på nettet blir jeg ofte misforstått å være av hankjønnet. Så feil kan man altså ta... :-)

Der ser du. :-)

Annonse

Gjest Pricilla

HÆ? Er ikke du mann?

Eller fleiper du bare nå?

Basert på kvalifisert gjetting vil jeg si: Kvinne, kvinne, kvinne, mann, mann, mann, kvinne, kvinne, kvinne, kvinne.

Hvilket viser at 7 av 10 dolbrukere er kvinner.

I følge spørreundersøkelsen ved siden av her ------>

er 3 av 4 dolere kvinner/jenter/jentunger. *s*

...iallefall er det de som har svart. Kanskje gutta bare ikke gidder svare på sånt?

En FU om spørreundersøkelsen er kanskje på sin plass? He-he!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...