Ulv I Faarikaal Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Vel, jeg har en dings som henger ned, men den er relativt liten, så jeg er usikker på om det er en pikk eller om det rett og slett bare er en klitoris. Vel, har du mer ? 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Vel, har du mer ? Vel, jeg har jo litt pupper da, men det kan jo like gjerne være fordi jeg er en feit mann. Nei, jeg vet sannelig ikke. 0 Siter
Chloe Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Hva med lottotapere f eks, det er en stor og neglisjert gruppe. Lottotapere?! Dæsken! Endelig en som vet hvor fælt mange har det! *drittlei "lottomillionærer er ikke som andre millionærer" * Bla-bla-bla...blæh! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Vel, jeg har jo litt pupper da, men det kan jo like gjerne være fordi jeg er en feit mann. Nei, jeg vet sannelig ikke. Det kan jo være litt upraktisk å ikke vite. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Lottotapere?! Dæsken! Endelig en som vet hvor fælt mange har det! *drittlei "lottomillionærer er ikke som andre millionærer" * Bla-bla-bla...blæh! Tenk på det du ! Å tape hver uke er ikke lett, med dype depresjoner og trøstespising. 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Det kan jo være litt upraktisk å ikke vite. Nei, det gir meg flere muligheter. 0 Siter
Goliath Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Nei - jeg har ikke svart på spørreundersøkelsen. Ikke har jeg svart på denne heller - for den saks skyld... Mvh 0 Siter
fresja Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Jeg har antagelig svart. Det er ikke samme spørreundersøkelsen som ligger der alltid: og akkurat nå ligger reklame fra Norges Handikapforbund. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Her er det ikke besvart noen spørreundersøkelse nei. Grunnen til det er nok at Norton Internet Security tolker alt som ligger til høyre her som reklame - dermed er det et fint, rent, hvitt vindu til høyre her :-) Hele tiden! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.