Gå til innhold

FU: Har du svart på spørreundersøkelsen?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vel, jeg har en dings som henger ned, men den er relativt liten, så jeg er usikker på om det er en pikk eller om det rett og slett bare er en klitoris.

Vel, har du mer ?

Skrevet

Vel, har du mer ?

Vel, jeg har jo litt pupper da, men det kan jo like gjerne være fordi jeg er en feit mann. Nei, jeg vet sannelig ikke.

Skrevet

Hva med lottotapere f eks, det er en stor og neglisjert gruppe.

Lottotapere?!

Dæsken! Endelig en som vet hvor fælt mange har det!

*drittlei "lottomillionærer er ikke som andre millionærer" * Bla-bla-bla...blæh!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vel, jeg har jo litt pupper da, men det kan jo like gjerne være fordi jeg er en feit mann. Nei, jeg vet sannelig ikke.

Det kan jo være litt upraktisk å ikke vite.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Lottotapere?!

Dæsken! Endelig en som vet hvor fælt mange har det!

*drittlei "lottomillionærer er ikke som andre millionærer" * Bla-bla-bla...blæh!

Tenk på det du ! Å tape hver uke er ikke lett, med dype depresjoner og trøstespising.

Skrevet

Det kan jo være litt upraktisk å ikke vite.

Nei, det gir meg flere muligheter.

Skrevet

Nei - jeg har ikke svart på spørreundersøkelsen.

Ikke har jeg svart på denne heller - for den saks skyld...

Mvh

Skrevet

Jeg har antagelig svart. Det er ikke samme spørreundersøkelsen som ligger der alltid: og akkurat nå ligger reklame fra Norges Handikapforbund.

Skrevet

Her er det ikke besvart noen spørreundersøkelse nei.

Grunnen til det er nok at Norton Internet Security tolker alt som ligger til høyre her som reklame - dermed er det et fint, rent, hvitt vindu til høyre her :-) Hele tiden!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...