Gå til innhold

Isba-sko, alternativt noe lignende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i varme vintersko av god kvalitet? Jeg kunne godt tenkt meg å sett litt nøyere på 80talls-klassikeren Isba - f,eks. Ikke homosko!

Fortsetter under...

Skrevet

Isba er bra sko. Jeg har hatt mine siden tidlig på 90-tallet og de funker enda. Men de er definitivt homofile.

Skrevet

Kan jeg henge meg på her? Søker pene, stilige skoletter som _samtidig_ er varme. Så langt har søket vært forgjeves. Påenmåtekandusi at valget som regel står mellom pest og kolera - stygge sko som varmer eller pene sko å fryse i.

Skrevet

Timberland lager mange forskjelige modeller med ordenlige maskuline støvler. Det samme gjør Camel og jeg tror Catepilar også har en del mandige støvler...

Isba er HOMO!!!

Skrevet

Timberland lager mange forskjelige modeller med ordenlige maskuline støvler. Det samme gjør Camel og jeg tror Catepilar også har en del mandige støvler...

Isba er HOMO!!!

Ja, og jeg er lesbe.

Annonse

Skrevet

conan- alltid foran!!

Kanskje det kunne bli det nye slagordet til FrP?

Skrevet

Kanskje det kunne bli det nye slagordet til FrP?

Jepp, conan som statsminister- alltid foran!!

Skrevet

Jepp, conan som statsminister- alltid foran!!

Hva med:

Gi Conan til folket. Conan lover brød og sirkus. Hele folket på trygd!!

Eller noe?!

Skrevet

Hva med:

Gi Conan til folket. Conan lover brød og sirkus. Hele folket på trygd!!

Eller noe?!

Du er min kampanjesjef. Har du noe i mot å jobbe under meg?

Annonse

Skrevet

Du er min kampanjesjef. Har du noe i mot å jobbe under meg?

Jeg kan godt jobbe oppå deg også.

*Vrinske*

Skrevet

Jeg kan godt jobbe oppå deg også.

*Vrinske*

Med slik arbeidsvilje og ståpå-humør (eller blir det sittpå-humør) er du herved ansatt. Kost og losji er inkludert- tårnsuiten på Grand.

Skrevet

Med slik arbeidsvilje og ståpå-humør (eller blir det sittpå-humør) er du herved ansatt. Kost og losji er inkludert- tårnsuiten på Grand.

Og Cona er fremdeles i fryseboksen, formoder jeg?

Skrevet

Og Cona er fremdeles i fryseboksen, formoder jeg?

Ja, dessverre. Carlina er ikke til å stole på, så den kvernen jeg skulle låne ble det ikke noe av. Jeg får lage noe sementsko...

Skrevet

Ja, dessverre. Carlina er ikke til å stole på, så den kvernen jeg skulle låne ble det ikke noe av. Jeg får lage noe sementsko...

Støp henne inn i kjellergulvet.

Skrevet

Støp henne inn i kjellergulvet.

Da må jeg rive opp de italienske flisene og gulvvarmen, og det gidder jeg ikke. Jeg vipper'a heller utfor bryggekanten på Vippetangen med de nye skoene sine...

Skrevet

Da må jeg rive opp de italienske flisene og gulvvarmen, og det gidder jeg ikke. Jeg vipper'a heller utfor bryggekanten på Vippetangen med de nye skoene sine...

Det vil jeg gjerne være vitne til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...