Gjest Nikkaba Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Feil. Jeg _var_ en pingle fordi jeg var mye syk. Nå er jeg sterk og frisk, takket være streng diett! 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Kun mot drittsekker. Det er da alltids noe. 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 :blæ: Jeg er allergisk mot bjørk, og det er et helvete. Håper du også blir veldig sterkt rammet til neste vår. Pøh...fingera en en pingle. 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Selvsagt er jeg ikke allergisk. *snøft* Selvsagt ikke. Det er bare pingler som er allergiske. 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Feil. Jeg _var_ en pingle fordi jeg var mye syk. Nå er jeg sterk og frisk, takket være streng diett! Så kjipt å leve på diett da. 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Så kjipt å leve på diett da. Vanesak, bare... Men til tider slitsomt, jeg innrømmer det. Heldigvis har både McDonalds, Peppe`s og BurgerKing glutenfritt her i landet, det er ikke ofte ellers jeg kan spise fast-food... 0 Siter
Lionn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Vanesak, bare... Men til tider slitsomt, jeg innrømmer det. Heldigvis har både McDonalds, Peppe`s og BurgerKing glutenfritt her i landet, det er ikke ofte ellers jeg kan spise fast-food... Dolly Dimples også. 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Dolly Dimples også. Javisst! Nå fikk jeg lyst på pizza... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.