Gå til innhold

Har du prøvd negldesign?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helene Harepus

Ja, jeg går og får laget negler jevnlig!

Resultater avhenger av hvem du går til og hva slags produkter de bruker..

Det er mye rart der ute. Så jeg ville anbefale deg å gå til et sted hvor du vet at de legger mye negler og har god erfaring...

Hvis det er i Oslo det er snakk om har jeg mange gode tips..

Hvis ikke kan du jo gå på gulesider.no og sjekke hva som er i nærheten av deg..

Men, støpte negler er ikke som ekte.. Og de blir også finere etterhvert som det går litt tid.. Du bør fylle på ca. hver mnd..

Hvis du bare skal ha det til jul i år så bør du spørre negledesigneren din hvordan du tar dem av slik at du slipper å gå rundt med stygge, utvokste negler....

Gjest Goneglen

Ja, jeg går og får laget negler jevnlig!

Resultater avhenger av hvem du går til og hva slags produkter de bruker..

Det er mye rart der ute. Så jeg ville anbefale deg å gå til et sted hvor du vet at de legger mye negler og har god erfaring...

Hvis det er i Oslo det er snakk om har jeg mange gode tips..

Hvis ikke kan du jo gå på gulesider.no og sjekke hva som er i nærheten av deg..

Men, støpte negler er ikke som ekte.. Og de blir også finere etterhvert som det går litt tid.. Du bør fylle på ca. hver mnd..

Hvis du bare skal ha det til jul i år så bør du spørre negledesigneren din hvordan du tar dem av slik at du slipper å gå rundt med stygge, utvokste negler....

Ok, takk for tipset. Tror det er støpsystem der jeg har tenk å gå. Creative, tror jeg det heter. Pulver visstnok. Kan det stemme?

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...