conan Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Eh...? Fordi jeg er blond? Ekte blondinne? ;-) 0 Siter
conan Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Besvart;) Du er bare helt nøtt, liksom... ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Ekte blondinne? ;-) Definer blondine! 0 Siter
Gjest skralle Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Klart jeg svarer! Støtter alle gode Forumunderskelser. 0 Siter
Carlina Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Du er bare helt nøtt, liksom... ;-) Ja denne kunne jeg ikke unngå 0 Siter
conan Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Definer blondine! Blondinne- Dame med blond hår på hodet. Kjennetegnes av stort forbruk av blekemidler som påvirker mental ytelsesevne. Ekte blondinne- Dame med blondt hår overalt. Kjennetegnes av rekken av siklende menn, som til enhver tid følger etter henne. 0 Siter
nanna Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Blondinne- Dame med blond hår på hodet. Kjennetegnes av stort forbruk av blekemidler som påvirker mental ytelsesevne. Ekte blondinne- Dame med blondt hår overalt. Kjennetegnes av rekken av siklende menn, som til enhver tid følger etter henne. Blondt hår overalt!? Må man ha det for å være ekte blondine? Dæven... Jeg mener - resten stemte jo... 0 Siter
conan Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Blondt hår overalt!? Må man ha det for å være ekte blondine? Dæven... Jeg mener - resten stemte jo... Blondt hår overalt er et absolutt krav for å bære hedersbetegnelsen "Ekte Blondinne". Den store testen er at også nesehårene er blonde. Da blir man i så fall "Ekte Blondinne med Ekeløv og Sverd". 0 Siter
nanna Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Blondt hår overalt er et absolutt krav for å bære hedersbetegnelsen "Ekte Blondinne". Den store testen er at også nesehårene er blonde. Da blir man i så fall "Ekte Blondinne med Ekeløv og Sverd". Ja, det er klart man kan påkoste seg pomp og prakt og masse styr når man finner en sånn for sånne damer fins jo ikke. :-P 0 Siter
conan Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Ja, det er klart man kan påkoste seg pomp og prakt og masse styr når man finner en sånn for sånne damer fins jo ikke. :-P Jeg har også til gode å finne en med blonde nesehår, but my Quest is not over... :-) 0 Siter
nanna Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Jeg har også til gode å finne en med blonde nesehår, but my Quest is not over... :-) Hehehe 0 Siter
amber sun Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Svarer nå, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.