KaVa Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Hva kan du ikke leve foruten? Og da mener jeg TING, ikke mann/dame/unger/hund/katt/hamster. Mine: 3 store ting jeg ikke kan leve uten: 1. Oppvaskmaskinen 2. Badekar 3. Senga mi. Tre mindre ting jeg skulle ønske jeg kunne leve uten: 1) Mobiltelefonen 2) TVen 3) Hodepinetabeletter... 0 Siter
birdie Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Leve og leve.. Þ Men tre ting jeg setter stor pris på er i alle fall: > espressobaserte kaffedrikker > pc'en (inkl. musikk og digikamera) > joggevogna til ungene Tre ting jeg gjerne skulle hatt et mindre avhengighetsforhold til..? Tja... godterier... SNØMÅKA! Hehe..! og... jo! Rengjøringsutstyr. Jepp. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Kan Ikke leve uten (ja, ja nesten iallefall). 1. MUSIKK ( det tror jeg faktisk iKKe jeg kan leve uten) 2. BILEN 3. SHAMPOO/BALSAM og TANNBØRSTEN Skulle øske jeg kunne leve uten: ....tja vet ikke, hadde det vært noe så kunn ejg jo i teorien kuttet det ut 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 1) Musikk og et stereoanlegg 2) Mobilen 3) En dusj hver morra 0 Siter
spirito Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Pc'en Musikk Senga mi Kjøleskapet og andre kjøkkenting som er en selvfølge Badekaret Tv'en Sykkelen 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 3 store ting jeg ikke kan leve uten: 1. Glutenfri mat 2. Penger 3. Visakortet. Tre mindre ting jeg skulle ønske jeg kunne leve uten: 1) Glutenfri mat 2) Penger 3) Visakortet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.