Gå til innhold

I natt drømte jeg om en doler!

Anbefalte innlegg

Han var over 2 meter høy, hadde skinnende rødt hår og var dørvakt på en privatfest jeg var på.

En liten kompis av meg, en som virkelig er liten, diskuterte litt med mannen, og mannen fant plutselig ut at kompisen min var rasist. Sør gikk helt fra konseptene og griset et par stk som sto like ved siden av kompisen min, i stedet for å fly rett på min lille venn. Min ikke spesielt høye kammerat ble provosert over Sør sitt raserianfall, og de to begynte å diskutere høylydt. Sør var ikke lenger rabiat, men helt krakilsk, og løp opp på scenen (det var av en eller annen grunn en scene der), fikk bandet til å stoppe å spille, tok mikrofonen og begynte å snakke.

Nå var jeg selvsagt veldig flau på Sør sine vegne, da jeg (av en eller annen grunn) visste hva som ville komme.

Sør skrek ut: Dere er alle rasister, alle er rasister og nazister, og så fløy han på toastmasteren også, og griset han skikkelig. Helt krakilsk.

Min lille kompis som jo var ca halvmeteren lavere enn Sør som jo viste seg å være godt over 2 meter høy og ha knallrødt hår, er en tidligere bokser, og kunne derfor sloss. Han hoppet opp på Sør og klinket han rett ned.

Så skilte lokalet seg i to. De som var mot Sør, og de som var med han. Jeg var visst på laget mot Sør, med trivdes ikke med situasjonen. Den ting husker jeg. Men det hele roet seg ned.

Så husker jeg bare at jeg gikk ut fra at jeg ville få jævla kjeft på dol, siden en kompis av meg hadde grisa Sør.

Og så våknet jeg.

Nå har jeg begynt å drømme om Sør også. En ting er lissom å drømme om halvparten av damene i en heftig orgie med meg, men nå føler jeg at drømmeverdenen min har sklidd ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81781-i-natt-dr%C3%B8mte-jeg-om-en-doler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fotball er tingen. Skammer meg litt over manglende hockeyinteresse, men lover å komme meg på noen kamper i vinter.

Det er bare å komme seg på noen kamper, og så er interessen der på null komma nix.

Må bare få opp spenningen litt, og det skjer i kveld når dere får juling i Askerhallen :)

Det er bare å komme seg på noen kamper, og så er interessen der på null komma nix.

Må bare få opp spenningen litt, og det skjer i kveld når dere får juling i Askerhallen :)

En setning jeg dessverre ikke kan si i fotballsesongen: Vi taper aldri.

En setning jeg dessverre ikke kan si i fotballsesongen: Vi taper aldri.

Dere har i hvertfall kunne sagt det til nå, men jeg tror den imponerende seiersrekken deres ryker i dag.

Med min hjelp fra tribunen!

Enga taper nok en del fotballkamper til neste år ogs, men jeg tror de vil klare seg bedre og bedre framover!

Annonse

*lol*

"men nå føler jeg at drømmeverdenen min har sklidd ut."

Definitivt!

Jeg, derimot drømte om Tom Cruise, som sagt. (skjønner ikke helt det der...det er nå liksom Mel Gibson som er drømmetypen, da!)

Iallefullefall...Tom (selvsagt var vi på fornavn!) var dypt forelsket i meg og jeg måtte velge mellom han og gubben. Han lagde en nesten vanvittig scene utenfor huset midt på natten.

Jeg våknet opp et lite uklart øyeblikk, tittet bort på en nesten snorkende mann, og snudde meg for å drømme videre. Der og da hadde jeg valgt bort gubben, gitt!;o)

Nåja, utrolig hva man innrømmer på Dol. Ikke si det til mannen min, da!

:o)

Dere har i hvertfall kunne sagt det til nå, men jeg tror den imponerende seiersrekken deres ryker i dag.

Med min hjelp fra tribunen!

Enga taper nok en del fotballkamper til neste år ogs, men jeg tror de vil klare seg bedre og bedre framover!

Grattis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...