Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe søplebøtter?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter firkantede søplebøtter, sånne som Remaposen passer rett oppi, sånne som selges i sett til kildesortering.

Jeg finner det ikke i en eneste butikk, jeg har vært på Rema, Rimi og alle de der butikkene. Jeg har også vært på Nille, Big, Tiern, Obs!, Jysk og div. andre nipsbutikker.

Hvor i alle dager får man kjøpt sånne bøtter?

Jeg trenger 3 stykker, helst i forskjellige farger.

Har du tips til hvor man får kjøpt sånne? Jeg bor i Sarpsborg.

Fortsetter under...

Hei,

Så noe slikt på EuroPris forleden.

Nå må du snart arrangere DOL treff hjemme hos deg, slik at vi får se denne leiligheten! ;-)

Med vennlig hilsen

Hehehe, ja jeg har snakket mye om den ;-)

Skal ikke være lett å flytte for seg selv, vettu :o)

Hmmm, får lete etter en europris-butikk da, tusen takk for tipset!

Hehehe, ja jeg har snakket mye om den ;-)

Skal ikke være lett å flytte for seg selv, vettu :o)

Hmmm, får lete etter en europris-butikk da, tusen takk for tipset!

Vet ikke om det kanskje finnes en Europrisbutikk i sarpsborg, men det finnes i alle fall en i Fredrikstad. Nærmere bestemt i Dikeveien, like ved Østfoldhallen.

Annonse

Den butiken som SoriaMoria nevner ligger like nedi gata her, og jeg skal den veien i morgen. Skal jeg kjøre innom og se om de har søppelbøtter der?

Du trenger ikke altså, men hvis du skal innom den en dag kan du jo se etter?

Vil ikke at du skal bruke masse tid på det hvis du ikke er innom der av andre grunner :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...