Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det gjør jeg. Altfor mye, også

Det som irriterer meg mest, er at den (siggen) har makt over meg, og ikke jeg over den.

Skrevet

Å gjett a....

Kverker en pk. rullings på to dager....

Uff..

Skrevet

30-40 sigaretter? Kjøper kartonger så jeg følger ikke så godt med.

Skrevet

Nei. Heldigvis...

Prøvde desperat å begynne da jeg var 16, husker jeg. Men fikset det aldri, så jeg "sluttet" etter 14 dager :-)

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Er igrunnen glad for det. Baare så synd at jeg i godt selskap og på en festkveld lett kverker 20 stk. Men dagen derpå hater jeg røyk....

Skrevet

Nei og har aldri røyket, selv om jeg prøvde ett par dager som guttunge.

Skrevet

Ja, desverre så gjør jeg det :(

Begynte vel som 14 åring... røyker en 6 -> om dagen...prøver og røyke minst mulig nå som jeg har et frø i magen.

Skal slutte og røyke når jeg blir voksen *s*

Har prøvd og slutte en to -tre ganger, men jeg blir så sur, grinete og ikke minst legger jeg mye på meg....

så jeg er en slik person Jannike synger om....svake menneske :(

*slår seg selv i panna*

Skrevet

NEI! Tror ikke det finnes noen som er mer anti-antirøyker enn meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...