Gå til innhold

For dere som liker / ikke liker katter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, denne gang lar jeg meg ikke lure!

Er alt for lettskremt, og vil ikke føde alt for tidlig :D

Sett advarsel på slike saker! Noen kan sitte med varm kaffi og andre med babyer!!

Jeg sendte selv en slik til en som akuratt hadde blitt mamma, og gjør det ALDRI igjen. Ikke tenkte jeg på at hun kanskje satt med babyen på fanget. Heldigvis gikk det fint :)

bare et tips :)

nei, denne gang lar jeg meg ikke lure!

Er alt for lettskremt, og vil ikke føde alt for tidlig :D

Sett advarsel på slike saker! Noen kan sitte med varm kaffi og andre med babyer!!

Jeg sendte selv en slik til en som akuratt hadde blitt mamma, og gjør det ALDRI igjen. Ikke tenkte jeg på at hun kanskje satt med babyen på fanget. Heldigvis gikk det fint :)

bare et tips :)

Morroa blir jo borte med en advarsel...:-)

Men jeg forstår hva du mener.

Likevel vil det alltid være muligheter for at noen vil kunne være "uheldigere" enn andre, og det er umulig å ta 100% hensyn til alle eventualiteter.

Da kunne man jo ikke kjørt bil eller kastet snøball en gang! :-)

Mvh

Annonse

Gjest angiveren

Likevel vil det alltid være muligheter for at noen vil kunne være "uheldigere" enn andre, og det er umulig å ta 100% hensyn til alle eventualiteter.

Mvh

Nå er jo dette et doktorforum, og det er mange her som er gravide, nervøse elle kaffedrikkende...

Jeg synes det er hensynsløst å legge ut en sånn link uten advarsel, og har sladra til webbis. Så det så.

Mvh

Når noen kjører bil eller kaster snøball, så vet man hva som skjer eller som kan skje :)

Ikke bare ang. kaffi eller babyer heller....folk med nerveproblemer eller hjerteproblemer også...

Dette er jo trossalt en side med mange folk som har div. lidelser.

Advarselen kan få en til og spenne seg ekstra mye det :) for dem som liker den slags ;o) og det er vel dem du vil skal lese også formoder jeg *s*

Klart jeg skjønner poenget ditt, men tror ikke en advarsel vil ødlegge.

Det stod advarsel ved inngangen til spøkelses hotellet på Lisseberg også...men du og du,om jeg bare hadde tatt advarselen til etteretning :D

Jeg krympet så mye der inne, at selv sønnen min på 10 år var høyere en meg der inne :D og jeg er 1,73 høy.

Sønnen min var nå litt flau over sin mor etterpå dah *fnis*

Nå er jo dette et doktorforum, og det er mange her som er gravide, nervøse elle kaffedrikkende...

Jeg synes det er hensynsløst å legge ut en sånn link uten advarsel, og har sladra til webbis. Så det så.

Så du turte ikke å legge ut nicket nå?

Jaja, jeg fikk meg en liten latter og det var mer av innlegget ditt enn av kattene.

Ulv I Faarikaal

Har du spist sitron i dag ? De er jævlig sure i år har jeg hørt.

:-)

Annonse

Bare sladre du:-)

For meg er en slik advarsel det samme som mye annet tull i samfunnet - slik som hjelm på barn når de leker i sandkassa og ekstrem angst for bakterier når det gjelder barn.

Det vi ender opp med er unge astmatikere/allergikere som ikke har vett til å beskytte hodet når de faller.....:-)

Som du sikkert skjønner så har jeg lite til overs for et overbeskyttende samfunn som kun skaper problemer og hindrer en sunn sanking av egen erfaringer.....

Å leve er tross alt tilknyttet en viss form for risiko - heldigvis!

Mvh

Bare sladre du:-)

For meg er en slik advarsel det samme som mye annet tull i samfunnet - slik som hjelm på barn når de leker i sandkassa og ekstrem angst for bakterier når det gjelder barn.

Det vi ender opp med er unge astmatikere/allergikere som ikke har vett til å beskytte hodet når de faller.....:-)

Som du sikkert skjønner så har jeg lite til overs for et overbeskyttende samfunn som kun skaper problemer og hindrer en sunn sanking av egen erfaringer.....

Å leve er tross alt tilknyttet en viss form for risiko - heldigvis!

Mvh

Godt sagt :-)

"..............."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...