Gjest k33 Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Skulle sende en e-post m. link til noe artig...så finner jeg ut at jeg ikke vet hvordan jeg skal få det til å virke.... Linken fungerte ikke, gav bare siden.."ikke tilgjengelig" Linken hadde jeg satt under "favoritter" fra tidligere.. Skammelig grønn folkens, og ber ydmykt om forklaring på hvordan få en levende link inn i e-posten min? (eller på andre sider for den saks skyld..) Takker for svar. 0 Siter
Amiga Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Merk linken og kopier den Control C og så limer du den inn der du vil ha den Control V. 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Merk linken og kopier den Control C og så limer du den inn der du vil ha den Control V. Når jeg skal lime inn så er ikke "lim inn" aktiv.... ??? 0 Siter
Amiga Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Når jeg skal lime inn så er ikke "lim inn" aktiv.... ??? Har du kopiert den først da? 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Har du kopiert den først da? He-heeee... Fikk det til...gikk ikke å ta den fra favoritter..måtte kopiere den direkte fra "dens side". Men fikk det da omsider til.. Tuuusen takk Amiga. (venninde på spansk....er du derfra?) 0 Siter
Amiga Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 He-heeee... Fikk det til...gikk ikke å ta den fra favoritter..måtte kopiere den direkte fra "dens side". Men fikk det da omsider til.. Tuuusen takk Amiga. (venninde på spansk....er du derfra?) Nei, men jeg bor på Gran Canaria. :-) 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Nei, men jeg bor på Gran Canaria. :-) Oki, så derfor... Bodde på Costa del Sol i fem år jeg fra 85. Glemt mye av spansken men.... que tengas un buen dia.. y gracias por tu ayuda.. *smil* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.