Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Nå kom det et forslag fra siden her: Send kokken ned for å kjøpe 15 pizzabunner (da har du litt i overkant) Så slenger du bare på pizzafyll - får man ikke bokser med sånt også? Lag litt ulike varianter. Problemet med en slik løsning er at vi mest sannsynlig vil svi pizzaene. Kommer ikke til å huse på å ta dem ut av ovnen vettu. 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Fajitas, eller en eller annen hjemmalaga gryte - mye bedre enn toro sine. Finnebiff f.eks, kjempegodt. Finnebiff? Oppskrift? 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Her er en alternativ gryterett: 1 kg karbonadedeig el. kjøttdeig Champignon løk 1 beger rømme 1 boks oksehalesuppe (fåes i litt større matvareforrestninger) rødvin 1 beger matfløte Steik løk, champignon og kjøtt, tilsett alt det andre og la den putre i 1/2 times tid. Jevne med maizena hvis den er litt for flytende. Kjempeenkelt og godt! Serveres med ris. Denne oppskriften er beregna på 6-8 personer. Den er nå overlevert "kokken". 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Catering eller hyr en kokk. "Kokken" er hyret, men jeg må finne oppskrift til ham. 0 Siter
Gjest pølseguri Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Eller...jeg kom på noe litt genialt: Jeg kan kjøpe fra Peppes. *Må sjekke kontoen* Her er det bare en ting å si. Pølse i Brød. Løp og kjøpt. Folk kommer vel ikke for å spise, men for å hygge seg. 0 Siter
nanna Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Problemet med en slik løsning er at vi mest sannsynlig vil svi pizzaene. Kommer ikke til å huse på å ta dem ut av ovnen vettu. Da foreslår jeg å kjøpe inn 30 poser potetgull. Det kan umulig slå feil. Gjerne 30 sjokoladeplater også. Evt 30 Barnetimeposer. 0 Siter
nanna Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Problemet med en slik løsning er at vi mest sannsynlig vil svi pizzaene. Kommer ikke til å huse på å ta dem ut av ovnen vettu. Nytt forslag fra siden: Ring Peppes og si at du skal ha fest med gjester som Wenche Myhre og Mick Jagger - og Se og Hør kommer for å lage reportasje. Da får du sikkert billig pizza. 0 Siter
conan Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 "Kokken" er hyret, men jeg må finne oppskrift til ham. Server kald mat som kan tilbredes på forhånd: Koldtbord- folk kan spise hva de vil- Spekemat og rømmegrøt Skalldyr I tillegg til at det gjør vertskapets jobb lettere, er det sånn "sitte ved bordet og småspise mens man drikker alt for mye"-mat. Da er jo festsuksessen bankers!! :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Her er det bare en ting å si. Pølse i Brød. Løp og kjøpt. Folk kommer vel ikke for å spise, men for å hygge seg. Jeg liker ikke pølser. Et minimum er at jeg skal like maten. 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Da foreslår jeg å kjøpe inn 30 poser potetgull. Det kan umulig slå feil. Gjerne 30 sjokoladeplater også. Evt 30 Barnetimeposer. Ja, rødbrus og bokstavkjeks er vel også en slager. 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Nytt forslag fra siden: Ring Peppes og si at du skal ha fest med gjester som Wenche Myhre og Mick Jagger - og Se og Hør kommer for å lage reportasje. Da får du sikkert billig pizza. Den der siden din er i det kreative hjørnet i dag, skjønner jeg. 0 Siter
libra Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Finnebiff? Oppskrift? http://64.4.8.250/cgi-bin/postrd/EN?hm___action=http%253a%252f%252fwww%252eaperitif%252eno%252findex%252edb2&dosok=1&kokebok=ja&result=1&match=finnebiff Den øverste oppskriften ser god ut, men jeg ville servert den med ris, ikke potetmos. 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Server kald mat som kan tilbredes på forhånd: Koldtbord- folk kan spise hva de vil- Spekemat og rømmegrøt Skalldyr I tillegg til at det gjør vertskapets jobb lettere, er det sånn "sitte ved bordet og småspise mens man drikker alt for mye"-mat. Da er jo festsuksessen bankers!! :-) Ja, for man kan jo ikke ta sjansen på at de drikker for lite. 0 Siter
Gjest hamburgerguri Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Jeg liker ikke pølser. Et minimum er at jeg skal like maten. Ja, pølser er noe ræl, men lett å ordne. Du får steke opp masse karbonader sette fram til løk osv. Så kan folk lage sine egene hamburgere. 0 Siter
avil Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Du får bestille mat fra keiteringsørviss. (ja, det er sånn det skal staves nå, i følge Norsk språkråd.) 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Ja, pølser er noe ræl, men lett å ordne. Du får steke opp masse karbonader sette fram til løk osv. Så kan folk lage sine egene hamburgere. Nei, det synes jeg var et dårlig forslag. 0 Siter
Lionn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Du får bestille mat fra keiteringsørviss. (ja, det er sånn det skal staves nå, i følge Norsk språkråd.) Jeg er sjokkert over forfallet i språket. 0 Siter
Retz Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 "Kokken" er hyret, men jeg må finne oppskrift til ham. Han kan stå ute og grille spareribs, hvitløk & rosmarinmarinerte lammekoteletter, kanjakkmarinert entrecote, sitron og basilikummarinerte (Nb! vanlig basilikum)kyllingfiléter, burgere, løkpølser, dessert; bananer med sjokoladebiter og for spesielt interesserte; cosylanmarinert indrefilét og hasjkaker. Kokken bærer selvsagt alt inn til gjestene. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Her har jeg større minus på kontoen enn det Mongstad har og er sulten, for ikke å snakke om fysen!!! da må selvfølgelig alle komme med de lekreste ideer og oppskrifter. Er ikke blandt de 30 som er invitert heller jeg......................*snufs* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.