Gå til innhold

håndeksem

Gjest hva slags yrke kan passe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest hva slags yrke kan passe meg?
Skrevet

Jeg er atopiker og har store problemer med håndeksem. Er utdannet sykepleier, men må nå bytte yrke pga mitt eksem. Men hva slags yrke kan passe for meg med tanke på mine hudproblemer? Er sååå takknemlig for innspill!!

Angela1365380318
Skrevet

En bekjent av meg skulle bli kokk, men fikk eksem, så nå er han montør istedet,

Finn et yrke der du slipper å utsette deg for mye fuktighet feks. ikke bli vaskedame!

Noe med data kansje? psykolog, kontor, økonomi, kommer vel helt an på hva intressene dine er:-)

Gjest barelurerlittjeg
Skrevet

Hvorfor kan du ikke være sykepleier når du har eksem på hendene?

Skrevet

Kanskje hun vil unngå eksem, skjønner ??

Gjest kanskjejegerlittdum
Skrevet

Kanskje hun vil unngå eksem, skjønner ??

Nei jeg skjønner ikke. Jeg kjenner en sykepleier som har eksem blandt annet på hendene.

Skrevet

Fordi man blir verre av pulveret som er inni hanskene.

Jeg kjenner ei som driver og omskolerer seg nå, fordi hun oppdaget at hun var allergisk mot dette pulveret, og eksemen hennes ble bare verre og verre.

Har ikke så mye kontakt med henne at jeg kan svare på hva slags omskolering hun får...

Skrevet

Det finnes sykepleierstillinger der du ikke behøver å bruke hansker. Hva med rådgivingstelefon eller noe sånt?

Skrevet

Selger av helseforsikringer. En ekkel jobb selvsagt, men det er samme fan så lenge lønninga er feit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...