Gå til innhold

Og i Norge klager vi på smuglersprit på barer....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

ikke lim - men klar neglelakk ble brukt før da polets målebegre var det eneste lovlige målebeger som kunne brukes.

Kompisen har vært bartender og fikk provisjon av det hun kunne snyte kunder for. Da ble det lagt til fantomdrinker på større regninger og jukset på målet i stor stil. Målebegeret ble fylt med 5 mm klar Araldit i bunnen. Klipping kalles det med et fellesnavn. Sjåførene fra Polet får returflasker i massevis som aldri har vært gjennom polet, med falske flasker, etiketter og alt du kan tenke deg.

Annonse

I Norge fyller de bare lim i bunnen av måleglasset sånn at drinkene blir litt mindre.

Leste om det der ja. Kanskje de bare hadde glemt å la limet tørke?

Selv kjøper jeg bare ting fra flaske, og vil se dem åpne flaska. Kanskje er jeg paranoid, men de svindeler meg ikke så lett i alle fall.

I Norge fyller de bare lim i bunnen av måleglasset sånn at drinkene blir litt mindre.

Et "bedre" triks er å varme opp målebegrene fra polet på undersiden, og så "skyve" bunnen litt opp. Da slipper man risikoene ved at spriten løser opp limet. Jeg gjør forresten ALDRI sånt :-)

"..............."

Leste om det der ja. Kanskje de bare hadde glemt å la limet tørke?

Selv kjøper jeg bare ting fra flaske, og vil se dem åpne flaska. Kanskje er jeg paranoid, men de svindeler meg ikke så lett i alle fall.

Det kan jeg tenke meg, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...