Gå til innhold

Bin Laden bak drapene på Orderud gård !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For ikke å snakke om alle de skolebarna som nå kan skylde på Bin Laden for at de ikke har gjort leksene sine!

Det finnes ikke grenser for hva den mannen skal få skylden for... Kanskje han også kan få skylden for min uhørte pengebruk denne uken..????, sånn når han først er igang...

Det finnes ikke grenser for hva den mannen skal få skylden for... Kanskje han også kan få skylden for min uhørte pengebruk denne uken..????, sånn når han først er igang...

Ja!

Og hvis du er forkjølet, er det sikkert hans skyld det også! ;-)

Annonse

De herpet oppvaskmaskinen min også de. Al-Quaida er ganske gærne altså.

Nå skulle de sørge for at ikke jeg fikk vasket opp slik at det ble masse bakterier i servece og bestikk slik at vi ble syke. Så skulle vi smitte alle rundt oss som igjen ble smittebærer der de gikk.

Det var i alle fall det de sa på Thorn. De hadde et kjempetilbud på ny maksin også.

Thorn bryr seg dere!

Annonse

*ler rått*

Måte på til spekulasjoner!!

Men alt som står i avisa, er jo sant....

Til orientering:

Påstanden har kommet fram i en bok som utkommer i dag. Forfatterne av boken hevder privatetterforsker Harald Olsen har jobbet ut fra denne teorien. Olsen på sin side avviser dette.

Til orientering:

Påstanden har kommet fram i en bok som utkommer i dag. Forfatterne av boken hevder privatetterforsker Harald Olsen har jobbet ut fra denne teorien. Olsen på sin side avviser dette.

Ja, du, jeg leste det. I avisa.

Og jeg kommer _ikke_ til å kjøpe boka. Bortkastede penger.

De herpet oppvaskmaskinen min også de. Al-Quaida er ganske gærne altså.

Nå skulle de sørge for at ikke jeg fikk vasket opp slik at det ble masse bakterier i servece og bestikk slik at vi ble syke. Så skulle vi smitte alle rundt oss som igjen ble smittebærer der de gikk.

Det var i alle fall det de sa på Thorn. De hadde et kjempetilbud på ny maksin også.

Thorn bryr seg dere!

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...