micca Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Hvordan får jeg vekk programmer som står her som ikke lar seg fjernes herfra? Altså disse programmene er fjernet fra masikna men står alikevel igjen her under legg til/fjern programmer, jeg vil ha disse vekk fra lista! 0 Siter
HelgeM Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Se i registeret under: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall 0 Siter
micca Skrevet 16. november 2002 Forfatter Skrevet 16. november 2002 HelgeM skrev (På 15.11.2002 den 20.51): Se i registeret under: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall Eehh...hvordan finner jeg frem dit på pc:n da...? 0 Siter
HelgeM Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 micca skrev (På 16.11.2002 den 10.24): Eehh...hvordan finner jeg frem dit på pc:n da...? For å redigere registeret bruker du Regedit. ("Start" - "Kjør..." - regedit) En liten advarsel er på sin plass: Ikke gjør noe med registeret uten at du er helt sikker på hva du gjør. Litt smårusk i "add/remove programs" er lettere å leve med enn en totalhavarert PC. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.