Gå til innhold

Noen som har ett godt tips?

Anbefalte innlegg

Tja... jeg er litt her og litt der jeg, vettu :)

Men potetgull er det som trengs på fest. Det og øl.

Mat er en uting med mindre vi snakker om lettvindt mat, eller veldig kjipe festmennesker som er der for å spise i stedet for å drikke.

Man må være på tjukka for å verdsette mat høyere enn alkohol.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

10

• SierDuDet

9

• spirito

6

• Lionn

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Du er da ikke festbrems?

*Sjokkert*

:)

Jeg er ikke festbrems nei, men jeg er totalt avholds. Sjokkert?

Jeg har aldri vært full og har heller aldri røyka.

Jeg tar ut synde-kvoten min på festligere ting jeg, hehe ;-)

*glise*

Sex er best i edru tilstand ;-)

Jeg er ikke festbrems nei, men jeg er totalt avholds. Sjokkert?

Jeg har aldri vært full og har heller aldri røyka.

Jeg tar ut synde-kvoten min på festligere ting jeg, hehe ;-)

*glise*

Sex er best i edru tilstand ;-)

Men hvordan vet du at sex er best i edru tilstand hvis du ikke har drukket?

Jeg mener faktisk at sex er best når man har tatt noen øl, eventuelt litt vin!

Hvorfor er du avholds da? :)

Men hvordan vet du at sex er best i edru tilstand hvis du ikke har drukket?

Jeg mener faktisk at sex er best når man har tatt noen øl, eventuelt litt vin!

Hvorfor er du avholds da? :)

Tja...hvorfor?

Nei, det er vel fordi jeg ikke synes det smaker det minste godt...jeg rynker på nesa av det meste. Dessuten blir jeg bare stuptrøtt hvis jeg drikker (ja, jeg har vært bittelitt brisen engang, og likte det ikke).

Men jeg fniser alltid mest på fest, og de fleste aner ikke at jeg drikker alkoholfrie drinker :o)

Tja...hvorfor?

Nei, det er vel fordi jeg ikke synes det smaker det minste godt...jeg rynker på nesa av det meste. Dessuten blir jeg bare stuptrøtt hvis jeg drikker (ja, jeg har vært bittelitt brisen engang, og likte det ikke).

Men jeg fniser alltid mest på fest, og de fleste aner ikke at jeg drikker alkoholfrie drinker :o)

Da er du vel ikke en partybrems, og det var partybremser jeg sa at var kjedelige folk :)

Annonse

Åhhh. Men alle sier at avholdsfolk er partybremsere?

En annen fordel med å være edru er jo at man håver inn lapper på å kjøre kompisers kompiser hjem :o)

Tja... jeg kjente engang en jente som var mormon, og drakk derfor ikke. Hun var en av de største partyløvene jeg har møtt, og det tok lang tid før jeg faktisk forsto at det hun hadde i flaskene sine ikke var sprit :)

Men ofte er det sånn at avholdsfolk er kjedelige. Men det finnes selvsagt unntak! :)

Tja... jeg kjente engang en jente som var mormon, og drakk derfor ikke. Hun var en av de største partyløvene jeg har møtt, og det tok lang tid før jeg faktisk forsto at det hun hadde i flaskene sine ikke var sprit :)

Men ofte er det sånn at avholdsfolk er kjedelige. Men det finnes selvsagt unntak! :)

Hehe, jeg fikk hele russebilgjengen til å grine, de trodde jeg var for full til å kjøre natt til 17 :-D

Hehe, jeg fikk hele russebilgjengen til å grine, de trodde jeg var for full til å kjøre natt til 17 :-D

Jeg kjenner ikke så mange avholdsfolk, faktisk. De to som har blitt det har blitt det etter noen år med et vanlig forhold til alkohol, og begge forsvant. Meldte seg nærmest helt ut.

Rare folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...