Gå til innhold

Når du var 14 -hvor mange rota du med på en kveld.

Anbefalte innlegg

Snotteball var også nytt for meg.

Jeg sitter nå her og lurer på om jeg skal råde deg til å forandre på din klineteknikk, dersom det er vanlig for deg å få busemenn i munnen når du kliner.

Tanken slo meg også... :-)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• spirito

5

• MsSophie

2

• rufsetufsa

2

Mest aktive i denne tråden

Tanken slo meg også... :-)

Det er bra det ikke bare er jeg som tror at denne jenta gjør noe grusomt feil.

Det forklarer for øvrig hvorfor hun måtte kline med så mange. Folk ville trossalt ikke mer enn 30 sekunder :)

Det er bra det ikke bare er jeg som tror at denne jenta gjør noe grusomt feil.

Det forklarer for øvrig hvorfor hun måtte kline med så mange. Folk ville trossalt ikke mer enn 30 sekunder :)

Æsj, tredve sekunder synes jeg var i meste laget. Hadde jeg vært gutt og sett sånn klining som involverer snørr, så hadde det holdt med synet.

*gyser*

Æsj, tredve sekunder synes jeg var i meste laget. Hadde jeg vært gutt og sett sånn klining som involverer snørr, så hadde det holdt med synet.

*gyser*

Hehe, jeg og. Snørrklining får hun jenta som har skrevet innlegget ha for seg selv.

Jeg hadde ikke likt å få en tunge inn i nesa, men hver sin smak.

Annonse

Hehe, jeg og. Snørrklining får hun jenta som har skrevet innlegget ha for seg selv.

Jeg hadde ikke likt å få en tunge inn i nesa, men hver sin smak.

Nesa er en meget erogen sone, og inni nesa er det enda mere erogent enn utenfor.

Bare prøv og du vil se....det kan tenkes det føles litt ekkelt sånn til og begynne med, men hvis du legger alle fordommene til side så vil du finne ut at du i fremtiden nesten ikke kan ha sex uten denne lille finessen på programmet, det blir litt som den berømte fingeren i rompa....., og den kjenner jo du til;-)

Jeg taler selvfølgelig ikke av egen erfaring all den tid jeg er singel og ikke bedriver slike aktiviteter, jeg har bare hørt det av andre!

;-)

Nesa er en meget erogen sone, og inni nesa er det enda mere erogent enn utenfor.

Bare prøv og du vil se....det kan tenkes det føles litt ekkelt sånn til og begynne med, men hvis du legger alle fordommene til side så vil du finne ut at du i fremtiden nesten ikke kan ha sex uten denne lille finessen på programmet, det blir litt som den berømte fingeren i rompa....., og den kjenner jo du til;-)

Jeg taler selvfølgelig ikke av egen erfaring all den tid jeg er singel og ikke bedriver slike aktiviteter, jeg har bare hørt det av andre!

;-)

Jeg har selvsagt ingen fordommer, så dette må isåfall prøves!

Jeg stoler jo på deg vettu, Ms! :)

;-)

Enig i at nesa er en erogen sone, ikke minst i influensasesongen.

Annonse

Hvis du "vinner" ved å rote med flest mulig på kortes mulig tid, så må jo hun der som hadde seg med flere hundre stykker på en dag være en kjempehelt! Det synes ikke jeg hun er.

Hva har det med meg og min venninne å gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...