Gå til innhold

Dixiegrupper


Gjest maya20

Anbefalte innlegg

Min psykolog vil gjerne at jeg skal begynne i en dixiegrupper.

Jeg synes at tanken er veldig skummel. Er det noen her som går i en slik gruppe og kan fortelle meg litt om sine personlige erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært med å starte og drive mange DIXI grupper! Skjønner godt at du synes det er skummelt, men nesten alle som har gått i DIXI gruppe har hatt positive erfaringer. Ikke minst fordi man treffer andre som vet hvordan du har det, som du slipper å forklare alt mulig til, fordi de har det akkurat likt selv!

Hvor i landet bor du? Det er jo ikke DIXI-grupper alle steder (dessverre), så hvis du bor et sted hvor man driver slike grupper, synes jeg du skal benytte deg av muligheten og hive deg ut i det!

Du kan lese mer om oss her: www.dixi.no

Lykke til - skriv gjerne og fortell oss hvordan det går med deg hvis og når du begynner!

Varm klem fra Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært med å starte og drive mange DIXI grupper! Skjønner godt at du synes det er skummelt, men nesten alle som har gått i DIXI gruppe har hatt positive erfaringer. Ikke minst fordi man treffer andre som vet hvordan du har det, som du slipper å forklare alt mulig til, fordi de har det akkurat likt selv!

Hvor i landet bor du? Det er jo ikke DIXI-grupper alle steder (dessverre), så hvis du bor et sted hvor man driver slike grupper, synes jeg du skal benytte deg av muligheten og hive deg ut i det!

Du kan lese mer om oss her: www.dixi.no

Lykke til - skriv gjerne og fortell oss hvordan det går med deg hvis og når du begynner!

Varm klem fra Grete i DIXI

Hei!

Bor i Tromsø da å skal ha ett tilbud om Dixigrupper på krisesentret.

Men er ikke helt sikker enda, virker så ufattelig skummelt å snakke om dette til helt fremmede mennesker. Psykologen min har jeg gått hos så lenge at det begynner å bli trygg på henne. Skal gjøre mitt beste iallefall

-maya-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bor i Tromsø da å skal ha ett tilbud om Dixigrupper på krisesentret.

Men er ikke helt sikker enda, virker så ufattelig skummelt å snakke om dette til helt fremmede mennesker. Psykologen min har jeg gått hos så lenge at det begynner å bli trygg på henne. Skal gjøre mitt beste iallefall

-maya-

Maya!

Hvis du sender meg en mail, kan jeg gi deg mailadressen til en av de som skal starte DIXI-gruppe i Tromsø. Du kan jo sende henne en anonym mail og bli kjent med dem på den måten. Jeg synes du skal ta sjansen - det er verdt det! Første gangen i en DIXI-gruppe er det selvsagt kjempeskummelt - det synes alle! Men når det er overstått er jeg temmelig sikkert på at du vil føle lettelse og ikke minst glede ved at det enelig er noen som skjønner hva du snakker om - fordi de har opplevd noe liknende selv.

Min mailadresse er: [email protected]

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går i dixigruppe nå.. og det er ikke skremmende i det hele tatt. du tenker kanskje at du må fremstå og fortelle om hele opplevelsen detalj for detalj.. men det trenger du ikke.. du snakker om d du føler for.. vi snakker om forskjellige temaer og andre ting som vi vil selv.. du trenger ikke å ha sagt noen detaljer iløpet av hele dixiopplegget... jeg synes dette er en fin ting.. og hjelper meg..fremover.. det hjelper å snakke om tingene.. så jeg vil anbefale dte på dte sterkeste.. gruppa blir en sammensluttet gjeng..

kosi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...