Gjest Nikkaba Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Tror dere ikke f... skjæra meg TV Østfold startet sine sendinger før de skulle; rett etter nyheter og været på TVN, så kveldens planlagte Austin Powers-kveld gikk rett ad undas??!!!??? Suppehuer, Gjøker, Dustemikler, Imbesille idoter!! *Arrrgh!* Det var liksom så mye annet å se på tv i kveld... Not! Hvordan KLARER de å gjøre en sånn mega-brøler???? Programoversikt for spesielt interesserte: http://www.tvnorge.no/index_programoversikt_html?tm=1037400622 0 Siter
spirito Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Hæ? Jeg så Austin istad jeg..? Slutten var med den? 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Har du ikke parabol, jente? Nei, jeg har kabel! Æsj... 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Hæ? Jeg så Austin istad jeg..? Slutten var med den? Da er det slik at enten har du A: Parabol Eller så B: bosted et annet sted enn Østfold 0 Siter
spirito Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Da er det slik at enten har du A: Parabol Eller så B: bosted et annet sted enn Østfold Jeg har kabel og bor i Østfold...jeg fikk de lokale sendingene jeg? Nyheter og stasj...men jeg fikk også med rulleteksten på filmen.... 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Jeg har kabel og bor i Østfold...jeg fikk de lokale sendingene jeg? Nyheter og stasj...men jeg fikk også med rulleteksten på filmen.... ???? Hos oss begynte de lokale sendingene RETT etter nyhetsavbruddet.... Får vel legge til at vi bor i Spydeberg. 0 Siter
spirito Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 ???? Hos oss begynte de lokale sendingene RETT etter nyhetsavbruddet.... Får vel legge til at vi bor i Spydeberg. Jeg fikk ikke med meg nyhetsavbruddet da, jeg så bare slutten på filmen. Men jeg fikk da sett delen der de drar tilbake til 90-tallet og og har "gruppesex" med Felicity. Så kom rulleteksten... Jeg har kabeltv og bor på Alvim, om det skulle si deg noe... Og ja, så kom østfold-nyhetene rett etter filmen... 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Du kan få låne filmen av meg Takk, du er snill, du! *klem* Men videoen er kaputt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.