Lottemor1365380387 Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Jeg sitter alltid alene her på morgenene jeg og nja sovet godt,,jeg vet ikke hva det er lenger:P Men håper du har sover godt da Dorthe *Morgenraskklem* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Jeg sitter alltid alene her på morgenene jeg og nja sovet godt,,jeg vet ikke hva det er lenger:P Men håper du har sover godt da Dorthe *Morgenraskklem* Våken du og? Det er selvsagt jeg også. Jeg er jo alltid så frisk og rask om morgenen.*L* 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Våken du og? Det er selvsagt jeg også. Jeg er jo alltid så frisk og rask om morgenen.*L* Næmenn er det mulig:) Oppe alt nå og i seng så sent Våkna du av magerummel? *lol* 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. november 2002 Forfatter Skrevet 16. november 2002 Jeg sitter alltid alene her på morgenene jeg og nja sovet godt,,jeg vet ikke hva det er lenger:P Men håper du har sover godt da Dorthe *Morgenraskklem* Våknet for en stund siden og har skummet avisen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.