Gå til innhold

Hva syns du om Star Wars ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• spirito

12

• avil

6

• Ulv I Faarikaal

4

Mest aktive i denne tråden

Sant.

De burde kuttet ut klsset mellom Anakin og Padme. Det ble for dumt, og Lucas burde forstått at Star Wars fansen var ute etter annet enn kjærlighet.

Anakin spilles av feil fyr. Her har også Lucas misforstått stort. 95 % av Star Wars fansene er voksne smågutter, og ikke 14 år gamle jenter som trenger en skuespiller som gjør dem våt når han entrer skjermen.

Jeg har ikke noe i mot kjærlighet på film. Men Anakin framstår som en teit pubertetsdust, mens dronninga er både betydelig eldre og mer gjennomtenkt. Det blir helt urealistisk at hun plutselig elsker ham kjempehøyt og dør hver dag de ikke kan kline.

Dessuten er vi jo mange som har heiet på Darth siden barndommen, og det er fryktelig skuffende med den harry fyren.

Tenåringsgutta vil vel bare ha action, og så er de vel fornøyde med at en så dustete fyr får kline med Portman-dama, så der er vel målgruppa fornøyd.

Nå er vel ikke han den som gjør jentene våt akkurat da...men jeg er enig, de kunne valgt en annen!

Hvis de skulle velge en for å få fjortisene til å hyle, hadde de vel valgt Matt Damon eller Leo.

Matt Damon er jo forøvrig ganske flink :o)

Det er litt vanskelig med disse gode skuespillerne som plutselig skal opptre i det _noe_ livsfjerne StarWars. Både den unge Obi Wan og han som spilte læremesteren hans i etteren er jo rimelig habile skuespillere, som gjør ganske middelmådige roller i disse filmene.

Jeg har ikke lest boka, og vet ikke engang hvem Faramir er.

Jeg har for øvrig sett traileren, og tror kanskje jeg vet hvem du mener, uten at jeg kan si så mye om han basert på den.

http://www.lordoftherings.net/index_104_fi_cast.html

Bla deg fram til nest siste av skuespillerne, David Wenham.

Han hadde kanskje gjort seg, ikke vet jeg, jeg har jo ikke sett annet enn bilder...men han er jo passe barsk, men ikke for mye liksom. Men han er ihvertfall ikke fløtepus sånn som Hayden Christensen!

Frøken Portman er en fantastisk babe. Noe av det vakreste jeg noensine har sett på skjermen.

Man ser det faktisk allerede i Leon, at den dama blir en babe. Selv om hun der knapt er 14-15 år gammel.

Jeg ville også hatt problemer med å velge ut en Anakin, men det måtte vært en "normal" fyr. Ikke en pus - slik som nå, og ikke en skikkelig tøffing - som f.eks. Viggo Mortenson.

Ble det ikke litt teit allerede med han jedien som var gått over til det onde i StarWars, som var den samme skuespilleren som trollmannen som var gått over til det onde i RH?

Det er litt vanskelig med disse gode skuespillerne som plutselig skal opptre i det _noe_ livsfjerne StarWars. Både den unge Obi Wan og han som spilte læremesteren hans i etteren er jo rimelig habile skuespillere, som gjør ganske middelmådige roller i disse filmene.

Kanskje det er noe galt med manuskriptet? :o)

Annonse

Ble det ikke litt teit allerede med han jedien som var gått over til det onde i StarWars, som var den samme skuespilleren som trollmannen som var gått over til det onde i RH?

Christopher Lee gjorde da en glimrende rolle i begge filmer?

HAN er en BRA skuespiller han! DEN stemmen! *sukk*

Jeg har ikke noe i mot kjærlighet på film. Men Anakin framstår som en teit pubertetsdust, mens dronninga er både betydelig eldre og mer gjennomtenkt. Det blir helt urealistisk at hun plutselig elsker ham kjempehøyt og dør hver dag de ikke kan kline.

Dessuten er vi jo mange som har heiet på Darth siden barndommen, og det er fryktelig skuffende med den harry fyren.

Tenåringsgutta vil vel bare ha action, og så er de vel fornøyde med at en så dustete fyr får kline med Portman-dama, så der er vel målgruppa fornøyd.

Nei. Anakin er for puslete og pusete. Kan overhodet ikke se for meg han som noen Darth Wader.

Portman er vakker, og den beste grunnen til å se filmen.

http://www.lordoftherings.net/index_104_fi_cast.html

Bla deg fram til nest siste av skuespillerne, David Wenham.

Han hadde kanskje gjort seg, ikke vet jeg, jeg har jo ikke sett annet enn bilder...men han er jo passe barsk, men ikke for mye liksom. Men han er ihvertfall ikke fløtepus sånn som Hayden Christensen!

Men den unge Wader må lissom ikke være for harry, heller. Han burde vært noe lignende Luke i de andre filmene.

Er det samme skuespiller? Det visste jeg ikke.

Men jeg synes den onde trollmannen i LOTR gjør en god jobb.

Annonse

Jo, men kom ikke du også til å tenke på Ringenes Herre? Det er da litt uheldig at man sitter og mimrer over en annen film?

Neeei, han er da en såpass kjent skuespiller at man assosierer han med seg selv.

Det var faktisk verre med Hugo Weaving i LOTR. Da jeg så han tenkte jeg "Oi, Agent Smith!"

Er Tom Bombadil med i de 30 minuttene?

Hva er klipt vekk?

Jeg driver og laster ned, men det tar jo evigheter...

Han er ikke klipt vekk - han er ikke tatt med i filmen. Og det gjelder uhorvelig mye annet fra bøkene også. Men det er helt logisk - det er rett og slett ikke mulig å lage en film som inneholder alle viktige ting fra bøkene - en slik film ville blitt for lang. I tillegg er det jo en masse ting som er forandret, noe som gjerne er nødvendig for å lage en hollywood film.

"................"

Han er ikke klipt vekk - han er ikke tatt med i filmen. Og det gjelder uhorvelig mye annet fra bøkene også. Men det er helt logisk - det er rett og slett ikke mulig å lage en film som inneholder alle viktige ting fra bøkene - en slik film ville blitt for lang. I tillegg er det jo en masse ting som er forandret, noe som gjerne er nødvendig for å lage en hollywood film.

"................"

Jeg håper bare at entene er med i To Tårn. Uten dem må historien forandres drastisk!

Ulv I Faarikaal

Jeg så Ringenes Herres spesiealversjon i sta. 30 min lengre enn kinoversjonen, og dette var 30 min som gjorde filmen enda bedre enn den allerede var!

Jeg virkelig nyter å se denne filmen, kunne lett sett den igjen i morgen og sikkert i overimorgen også, og 3.5 timer ville likevel gått i rekordfart.

Til og med musikken er så til de grader helstøpt at man nesten grøsser på ryggen når man ser filmen.

Jeg gleder meg til toern, ja!

Stemmer i..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...