Gå til innhold

barnål i underbuksa

Anbefalte innlegg

Jeg har en barnål i underbuksa. Det er litt merkelig, for jeg har ikke vært i skogen på over 3 mnd.

Kan det være at jeg ikke har skiftet øndikk siden da.

Husker du, gerda, om jeg hadde den grønne med røde bobler på sist du var her ( skulle vel være sånn ca 3 mnd siden).

Ellers vurderer jeg å kontakte se og hør. Det er jo ikke så ofte en finner en barnål i øndikken uten å ha vært i skogen ?!

Tror det kan spe på julehandelen med noen kroner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82091-barn%C3%A5l-i-underbuksa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det overasker ikke på noen måte. Når man blir far for første gang er det et av de mest overaskende momentene.

Man kler på Vesla: Bleie, body, strømpebukse, bukse og genser, kjeledress der vottene er lukket rundt ermet og cherroxene er stroppet fast i buksebenet. I tillegg har Småtta på seg hals og lue som dekker nesten hele ansiktet.

Så går vi ut og leker på en lekeplass som er full av snø og is. Når vi kommer inn igjen, hva er det man oppdager da? jo, det rene og pene barnet som med 3-4 lag klær har blitt hermetisk lukket grunnet minusgradene har sand nok til å fylle 3 sandkasser i bleia si!!!

En barnål er derfor langt fra å være i nærheten til å sjokkere selv om det er lenge siden siste skogtur. Må jeg også få bifalle SDD`s innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...