Gå til innhold

Hjelp, har ikkeno å ha på i barnedåp!

Anbefalte innlegg

Gjest for anledningen nickløs

Ikke noe som passer i alle fall, så mye er sikkert.

Skal i barnedåp i morgen. Jeg er ikke hjemme hos meg selv nå, og jeg glemte å pakke med meg pentøy før jeg dro. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Vet ikke om jeg kan gå i barndåp i noe av det jeg har i bagen. *stønn* Jeg var visst halvt i koma da jeg pakket, og nå sitter jeg her med et helt bedrøvelig utvalg klær.

Dette er hva jeg har: 1 svart bukse som er lav i livet, en utvasket svart singlet, en svart skinnbukse, en svart tettsittende langermet topp med noen blondegreier på ermene, en utvaska gammel dongeribukse, en litt bomsete halvlang sort bomullsgenser med v-hals og en lys grå litt slitt bomullsgenser med v-hals.

What to do? Kan jeg gå i noe av dette eller bør jeg rett og slett la være å gå? Det er barnet til kjæresten min sin kusine som skal døpes. Jeg MÅ vel ikke komme, men jeg tror det blir en del spørsmål hvis jeg ikke kommer. Kan legge til at familien til dpåsbarnet langt ifra er noen snobbete gjeng, men de pynter seg ved slike anledninger.

Hjelp....

Fortsetter under...

Ta den sorte buska som er lav i livet, og genseren med blondegreiene.

For all del, ikke ta skinnbukse, det passer seg liksom ikke helt...

Kanskje de du er hos nå har noe å låne bort?

De jeg er hos har dessverre bare herretøy å tilby:)

Jeg tror vel også at det er det beste valget, men blondesaken er litt kort skjønner du. Ikke superkort, men til en bukse med lavt liv blir det litt lite barnedåpsaktig liksom....:) Jeg har jo den singleten jeg kan ha under da. Den er litt lengre enn toppen, men dener litt utvaska så det ser ikke så pent ut.

Annonse

Jeg tror vel også at det er det beste valget, men blondesaken er litt kort skjønner du. Ikke superkort, men til en bukse med lavt liv blir det litt lite barnedåpsaktig liksom....:) Jeg har jo den singleten jeg kan ha under da. Den er litt lengre enn toppen, men dener litt utvaska så det ser ikke så pent ut.

Det kommer jo litt ann på om du bare skal i kirka eller om du også skal på sammenkomsten etterpå.

Hvis du ikke skal det siste så ville jeg gått for det jeg foreslo.

Hvis du også skal på sammenkomsten så ville jeg nok fortsatt gått for det jeg skrev.

Men du... seriøst: Jeg trodde ikke damer glemte pentøy når de dro bort noen dager? Og i hvertfall ikke om de skulle i barnedåp.

De jeg møter har ofte med seg en koffert hver gang. Og tro meg, den kofferten er fyllt til randen med alt fra jeans til bunad. Helt uavhengig om vi bare skal knulle eller om vi også skal ut å ta noen øl.

Det kommer jo litt ann på om du bare skal i kirka eller om du også skal på sammenkomsten etterpå.

Hvis du ikke skal det siste så ville jeg gått for det jeg foreslo.

Hvis du også skal på sammenkomsten så ville jeg nok fortsatt gått for det jeg skrev.

Men du... seriøst: Jeg trodde ikke damer glemte pentøy når de dro bort noen dager? Og i hvertfall ikke om de skulle i barnedåp.

De jeg møter har ofte med seg en koffert hver gang. Og tro meg, den kofferten er fyllt til randen med alt fra jeans til bunad. Helt uavhengig om vi bare skal knulle eller om vi også skal ut å ta noen øl.

Godt gjort å glemme pentøyet ja. Veldig ukvinnelig:) Jeg er et surrehode av de sjeldne. Jeg vet bare en som er verre enn meg, og det er kjæresten min. Når han skal handle glemmer han minst halvparten av varene, og når jeg skriver handleliste til ham glemmer han den. Hehe...

Jeg skal på sammenkomsten etterpå ja....

Gjør det noe om du har bar mage da?

Godt gjort å glemme pentøyet ja. Veldig ukvinnelig:) Jeg er et surrehode av de sjeldne. Jeg vet bare en som er verre enn meg, og det er kjæresten min. Når han skal handle glemmer han minst halvparten av varene, og når jeg skriver handleliste til ham glemmer han den. Hehe...

Jeg skal på sammenkomsten etterpå ja....

Da får du gå for Spirito sitt råd, og så bør du komme deg i seng!

Barndåper begynner trossalt tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...