Gå til innhold

Skal vi dele julegavetips dere?

Anbefalte innlegg

Det er sikkert flere enn meg som gjerne vil ha gode tips til gaver, så jeg foreslår at dere skriver noen tips hver dere til forskjellige personer...om dere skjønner??

Dette er det jeg kommer til gi mine, dersom jeg ikke får noen andre veldig bra tips...

Mamma: Bok om yoga, massasjeolje, undertøy

Pappa: Noe fra sportsbutikk

Brødre: CDer, bøker, skjorter

Svigerinne: noe klær, undertøy, bodylotion o.l. Klokke hvor bakgrunnen er et bilde av ungen

Tantebarnet: Leker, klær, ryggsekk til å ha i barnehagen

Svigers: kalender med nakne mannfolk (svigermor)...vin eller cd til svigerfar...kanskje noe til kjøkkenet...bøker

Kjærsten: klær..hårtrimmer (til nakken)....pysjamas...cd..skjerf og lue

venninner: undertøy, massasjeolje (for de som har kjærester), parfyme, sminke, hårstrikker og spenner, veske, topper, bodylotion osv....

til meg selv fra meg selv: fotokamera (et dyrt fancy et), elektrisk tannbørste, rettetang

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82113-skal-vi-dele-julegavetips-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest julenissenn

hmmm er ikke helt sikker på hva jeg skal gi til alle enda men her er noe jeg har tenkt litt på:

mor:bade håndklær,noe fint til badet..

far:....

veninner:cd `er,bodylotion,litt dyrere msinke fra parfymerier,topper,genser,belter,rare sokker,merkelige/sprøe ting..

tantunger:bøker,smikker,sokker,klær,luer,spill,selvlagte armbånd...

broren min + forloveden hans: noe til dt nye huset deres, har tenkt på en kul dokost som jeg har sett...noe spesielt og humoristisk ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...