Gå til innhold

Snodig type - hvem snakket han om?

Anbefalte innlegg

Traff i går på en høyst eksentrisk type. Han kommer bort og presenterer seg som det mest intelligente og smarte menneske jeg noengang kommer til å få treffe. (Ikke småtterier.... :-))

Deretter påstår han at om jeg har problemer i livet mitt så kan jeg få hjelp av han - han hadde nemlig svaret på alle mulige problemer.

Etter lange monologer om alt fra personlige problemer til positroner og stjernetåker, kommer det frem at svarene har han fått fra en visstnok alldeles fantastisk bokserie på 12 bind skrevet at en svenske på 1700-tallet.

Disse bøkene skulle være håndskrevet på latin spesielt til kvinner, og het noe med "Arkana".

Fyren var tydelig forstyrra på et slags vis, han hadde null humor og likte egentlig ikke mennesker under 30. For de var så dumme, uintelligente og klisjéaktige. Selv så han ut til å være yngre enn meg (25).

...OK, men har noen i det hele tatt peiling på hvilken svenske det var han pratet om? Han er visst ikke kjent i Europa i det hele tatt. Og jeg kunne tenke meg å sjekke ut litt det han sa, "gærne" folk er tross alt ganske fascinerende... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82120-snodig-type-hvem-snakket-han-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...