Gå til innhold

Hva skjedde..etter oppdateringer

Anbefalte innlegg

Kjørte noen oppdateringer her i går, og etterpå vises ikke høyre framen her på DOL da jeg bytter forum. (page canot be displayed osv)

Kommer ikke til der det står "Skriv ny" for å lage ny tråd på forumet.. For å komme til, må jeg gå via en annen tråd.. Altså, kommer ikke inn via forsiden liksom..

Høyreklikker jeg i framen, og refresh, så kommer hele framen opp over hele skjermen.. Jeg får ikke oppdatert kun den framen jeg klikker i..(skjønner??) Og samtidig kommer det opp et varsel i vinduet her hvor det står: "Stack overflow at line: 0"

*skjønner ikkeno*

Jeg kjører samtidig Norton Internet Security, og da jeg disabler den, så funker alt som det skal. Kan det være at det hjelper å avinnstalere, og legge inn Norton på nytt? Vil det hjelpe?

Jeg rørte jo ikke innstillingene på Norton i går, hvorfor "bråker" den nå i dag da???

Eller kjører jeg IE6.0, win 2000

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82138-hva-skjeddeetter-oppdateringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...