Female Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kjørte noen oppdateringer her i går, og etterpå vises ikke høyre framen her på DOL da jeg bytter forum. (page canot be displayed osv) Kommer ikke til der det står "Skriv ny" for å lage ny tråd på forumet.. For å komme til, må jeg gå via en annen tråd.. Altså, kommer ikke inn via forsiden liksom.. Høyreklikker jeg i framen, og refresh, så kommer hele framen opp over hele skjermen.. Jeg får ikke oppdatert kun den framen jeg klikker i..(skjønner??) Og samtidig kommer det opp et varsel i vinduet her hvor det står: "Stack overflow at line: 0" *skjønner ikkeno* Jeg kjører samtidig Norton Internet Security, og da jeg disabler den, så funker alt som det skal. Kan det være at det hjelper å avinnstalere, og legge inn Norton på nytt? Vil det hjelpe? Jeg rørte jo ikke innstillingene på Norton i går, hvorfor "bråker" den nå i dag da??? Eller kjører jeg IE6.0, win 2000 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82138-hva-skjeddeetter-oppdateringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.