Gå til innhold

Er det sent å bli foreldre...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest oscar-mamma

Slett ikke for sent å bli foreldre når man er 34 og 39.

MEN hvis det viser seg at dere kanskje trenger litt hjelp på veien, og i tillegg kunne tenke dere flere enn ett barn, da har dere dårlig tid.

Håper på det beste for dere..

Og, det er sant, alle klisjeer blir sanne når man står der med sitt egenproduserte lille nurk i armene.

Slett ikke for sent å bli foreldre når man er 34 og 39.

MEN hvis det viser seg at dere kanskje trenger litt hjelp på veien, og i tillegg kunne tenke dere flere enn ett barn, da har dere dårlig tid.

Håper på det beste for dere..

Og, det er sant, alle klisjeer blir sanne når man står der med sitt egenproduserte lille nurk i armene.

Ehem...bare en kommentar: Man trenger ikke et egenprodusert nurk for at alle klisjeer skal bli sanne...

;-)

Gjest oscar-mamma

Ehem...bare en kommentar: Man trenger ikke et egenprodusert nurk for at alle klisjeer skal bli sanne...

;-)

Neida, det er sikkert riktig for de aller fleste.

For oss så måtte det derimot være egenprodusert.

Føler overhodet ikke det samme for tantebarn som for min egen, og vet at jeg ikke ville klare å adoptere.

All ære til de som klarer det..

Neida, det er sikkert riktig for de aller fleste.

For oss så måtte det derimot være egenprodusert.

Føler overhodet ikke det samme for tantebarn som for min egen, og vet at jeg ikke ville klare å adoptere.

All ære til de som klarer det..

Skal ikke lage noe diskusjon, bare tilføye at det er en vesensforskjell her. Nieser og nevøer er våre søskens barn. Adoptivbarn er våre barn, ingen andres.

Hilsen ei lykkelig colombia- mamma

Gjest ikke undertegnet

Det er da mange som blir foreldre i den alderen der!!!

tenk på hvor mange som har flere barn, de rekker da ikke å få alle på en gang, så da må de nødvendigvis ta årene til hjelp :)

Dette blir nesten et spørsmål om andre syns dere er for gamle, og ikke noe dere bestemmer selv.

I tillegg går jo alderen til førstegangsfødende oppover, så...

Annonse

Det er bare litt over gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i Oslo - den er nemlig over 30 år. Så imponerende sent ute er dere absolutt ikke - da jeg så overskriften din trodde jeg du var over 40.

Klarer du en tenåring når du er femti? Det er et spørsmål det kan være verdt å stille seg, men som du aldri får noe vettugt svar på uten å prøve.

Heisann..

Få barn dere.. Bare dere selv som kan bestemme om dere er for gamle el ikke..

Har ei tante som er et halvt år gamlere enn meg.. Bestefar var 64 og bestemor var 44 da hun kom..

Så alder ingen hindring.. De følger da opp deg under svangerskapet..

Lykke til!

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...