Gå til innhold

Kjæresten kontrollerer gutten sin

Anbefalte innlegg

"Men jeg tror uansett at det er flere kalkulerende, løgnere og ikke ærlige, egoistiske kvinnfolk enn det er denne typer gutter."

Selvsagt tror du det -du er jo gutt..

Og du skiller vel på små og store ting håper jeg. Og om det er et seriøst forhold eller et ONS etc.

I et forhold driver man tross alt ikke med kalkuleringer, uærligheter eller er egoistiske. Ikke hvis man ønsker at det skal funke.

De færreste gjør det egentlig uansett om de er i forhold eller ikke:)

"At de fleste av dere er fornuftige skal jeg selvsagt ikke nekte for :) "

Du verden, den satt langt inne vel;)

Nei, den satt faktisk ikke så langt inne :)

"Og du skiller vel på små og store ting håper jeg. Og om det er et seriøst forhold eller et ONS etc. I et forhold driver man tross alt ikke med kalkuleringer, uærligheter eller er egoistiske. Ikke hvis man ønsker at det skal funke."

Jeg har aldri flydd rundt og kalkulert tidligere, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Jeg er alltid ærlig mot ONS, elskerinner, kjærester, whatever. Uansett om jeg ønsker at det skal fungere eller ikke.

Ærlighet er viktig, uansett hva det er snakk om.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• tigertrollet

30

• naiv

6

• yellow

3

Mest aktive i denne tråden

Nei, den satt faktisk ikke så langt inne :)

"Og du skiller vel på små og store ting håper jeg. Og om det er et seriøst forhold eller et ONS etc. I et forhold driver man tross alt ikke med kalkuleringer, uærligheter eller er egoistiske. Ikke hvis man ønsker at det skal funke."

Jeg har aldri flydd rundt og kalkulert tidligere, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Jeg er alltid ærlig mot ONS, elskerinner, kjærester, whatever. Uansett om jeg ønsker at det skal fungere eller ikke.

Ærlighet er viktig, uansett hva det er snakk om.

Jeg blir skremt av noen holdninger som du uttrykker, men er såpass oppegående at jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er representativt for alle av det motsatte kjønn:)

Ærlighet er da en selvfølge også for oss, selv om du ikke synes å tro det:)

Jeg blir skremt av noen holdninger som du uttrykker, men er såpass oppegående at jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er representativt for alle av det motsatte kjønn:)

Jeg har da ikke sagt at jenter ikke er ærlige. Jeg sier bare at jeg tror jenter er mer uærlige enn gutter.

Og som sagt; det baserer jeg på venner/venninner, tidligere forhold, og ting jeg leser her.

Jeg har ikke sagt at ikke de fleste av dere er ærlige.

Hehe. Ikke vet jeg, men jeg tror han liker å sette ting på spissen:-)

Hehe. Ikke vet jeg, men jeg tror han liker å sette ting på spissen:-)

Næhæ?!!!!

Han setter ting så på spissen at jeg setter fast maten i halsen! *grynt*

Men det går ikke an å spy ut alt mulig uten å få svar på tiltale;)

Annonse

Næhæ?!!!!

Men spydde jo ikke ut så mye nå. Innlegget var jo i utgangpunktet ment til en fyr som har en dame som gjør han om til en dott.

Derfor trengte han noen velformulerte råd, helst fra meg :)

Jeg har da ikke sagt at jenter ikke er ærlige. Jeg sier bare at jeg tror jenter er mer uærlige enn gutter.

Og som sagt; det baserer jeg på venner/venninner, tidligere forhold, og ting jeg leser her.

Jeg har ikke sagt at ikke de fleste av dere er ærlige.

For all del bare tro det:)

Ikke rart man må svare deg med individ-prat når du snakker om halve kloden..*s*

Næhæ?!!!!

Hehe Jeg skjønner hva du mener, men akkurat ang. SDD så tar jeg det helt med ro.

Psst! jeg tror han egentlig er veldig snill:-)

Men spydde jo ikke ut så mye nå. Innlegget var jo i utgangpunktet ment til en fyr som har en dame som gjør han om til en dott.

Derfor trengte han noen velformulerte råd, helst fra meg :)

Jeg leste rådene dine med en dash humor -og da var de morsomme.. Det var når jeg skjønnte du var dønn seriøs at jeg våkna..*flirer*

Gutten trengte råd. Helt enig. Hun dominerer. Helt enig. ;P

Annonse

Hehe Jeg skjønner hva du mener, men akkurat ang. SDD så tar jeg det helt med ro.

Psst! jeg tror han egentlig er veldig snill:-)

Jada, han er nok en skikkelig godgutt:)

Og han kommer til å svelge en million kameler før han er førti...*flirer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...