Gå til innhold

Kjæresten kontrollerer gutten sin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• tigertrollet

30

• naiv

6

• yellow

3

Mest aktive i denne tråden

Jada, og når han først roer seg ned med noen, så blir han sikkert et prakteksemplar av arten mann. :-)

Jeg er alltid et praktesemplar når jeg har roet meg ned med noen, men det skjer nok ikke på en stund, selv om jeg vet at det kan skje når man minst venter det. Plutselig er f.eks. konduktøren på lokaltoget jævla koselig :)

Annonse

Tja... om jeg ville veddet eller ikke er veldig avhengig av hva du regner som en "kamel".

Dette er trossalt en definisjonssak :)

Dine firkantige holdninger varer ikke _ett_ eneste forhold, kjære deg:)

Er du virkelig glad i noen vil du gjøre _mye_ for å få det til å funke. Ikke velge letteste utveg..

I dine råd her inne virker det som å være "dump henne". Hvor ofte forslår du å jobbe for forholdet f.eks.

Place your bet.

Jeg er alltid et praktesemplar når jeg har roet meg ned med noen, men det skjer nok ikke på en stund, selv om jeg vet at det kan skje når man minst venter det. Plutselig er f.eks. konduktøren på lokaltoget jævla koselig :)

Ja, akkurat. Og når den tid kommer, er det kjekt å ha rast fra seg. :-)

Dine firkantige holdninger varer ikke _ett_ eneste forhold, kjære deg:)

Er du virkelig glad i noen vil du gjøre _mye_ for å få det til å funke. Ikke velge letteste utveg..

I dine råd her inne virker det som å være "dump henne". Hvor ofte forslår du å jobbe for forholdet f.eks.

Place your bet.

Det kommer ann på hva man mener med å "jobbe med forholdet".

Jeg skrev dump henne til han fyren som hadde en dame som truet med å slutte på pilla fordi hun ville bli gravid, og jeg sier dump dem dersom de er utro. Jeg sa også dump henne til han fyren som hadde en dame som aldri var sammen med han, men heller en kompis av seg.

Jeg synes ikke jeg har vært urimelig i mine dumpe-råd.

Annonse

Ja, da proklamerer han myke verdier med brask og bram :-)

Cluet er å rase fra seg fram til man er moden for noe mer. Jeg er ikke per i dag moden for noe mer, men noen tøffel vil jeg likevel aldri bli. Finner meg ikke i hva som helst, og det bør man heller aldri gjøre :)

Det kommer ann på hva man mener med å "jobbe med forholdet".

Jeg skrev dump henne til han fyren som hadde en dame som truet med å slutte på pilla fordi hun ville bli gravid, og jeg sier dump dem dersom de er utro. Jeg sa også dump henne til han fyren som hadde en dame som aldri var sammen med han, men heller en kompis av seg.

Jeg synes ikke jeg har vært urimelig i mine dumpe-råd.

Jeg orker ikke gå inn på enkelttilfeller nå, men poenget er bare at er man glad i noen ønsker man å gjøre det ytterste for at det skal funke.

Og du er veeeeldig firkantet.. Det er enten/eller og ingenting i mellom..

Man kan løse problemer før "dumpingen din" er nødvendig og man kan tilgi og være raus og tørre å satse.

:-)

Cluet er å rase fra seg fram til man er moden for noe mer. Jeg er ikke per i dag moden for noe mer, men noen tøffel vil jeg likevel aldri bli. Finner meg ikke i hva som helst, og det bør man heller aldri gjøre :)

Det som er tøffel-aktig for deg er for andre bare å vise omtanke og kjærlighet vettu;)

Jeg orker ikke gå inn på enkelttilfeller nå, men poenget er bare at er man glad i noen ønsker man å gjøre det ytterste for at det skal funke.

Og du er veeeeldig firkantet.. Det er enten/eller og ingenting i mellom..

Man kan løse problemer før "dumpingen din" er nødvendig og man kan tilgi og være raus og tørre å satse.

:-)

Man kan tilgi, men det kommer ann på hva som er gjort. Enkelte ting kan ikke tilgis.

Det mener jeg, og det mener jeg virkelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...