Gå til innhold

Åh, hater meg selv!!


Gjest Engelen33

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Sitter her med en skalle som vil eksplodere, er gørrkvalm, skjelver og kaldsvetter!! Gamle minner veller opp i meg, og jeg vil bare forsvinne..

Alt dette kom etter det som skjedde i dag... vedkommende holdt meg fast.. kommenterte kroppen min, og kjente rundt på meg... sa hele tiden.." Se meg i øynene!" Prøvde å vri meg vekk.. orket ikke å kjenne den andres kropp mot min...samtidig som jeg måtte være "snill pike"... nei, det var grusomt.. sa hele tiden, "NEI!" og på slutten så hørte jeg min egen stemme tydelig og da hørte jeg redselen i den også!

Orker ikke å skrive mer nå, men ville bare dele dette med dere.. er så ille å gå med dette for meg selv!! Lurer på om jeg skal nevne det for psyken, men da må jeg kanskje si mer.. om ting som har skjedd før og det vet jeg ikke om jeg makter.. enda..

Er blitt så glad i mange her inne og jeg tenker stadig på dere... ta vare på dere selv..

Varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye å si akkurat nå vennen min. Men jeg tenker masse på deg. Skulle ønske at jeg kunne ta bort alt de vonde som du har inni deg.

Tror at det kan være lurt å snakke med psyken om dette her. Det kan hjelpe.. selv om det er knalltøft vennen min.

Kjempe kjempe glad i deg vennen min. Ber for deg.

God bless you...

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Har ikke så mye å si akkurat nå vennen min. Men jeg tenker masse på deg. Skulle ønske at jeg kunne ta bort alt de vonde som du har inni deg.

Tror at det kan være lurt å snakke med psyken om dette her. Det kan hjelpe.. selv om det er knalltøft vennen min.

Kjempe kjempe glad i deg vennen min. Ber for deg.

God bless you...

*klemmer*

Tusen takk! Takk for at du ville svare meg. Håper vi kan chatte sammen igjen snart. Savner deg.. tenker mye på deg... blitt veldig glad i deg også...

*gir mymya en god og varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Jeg har ikke ord --------------

Men jeg forstår og sender deg en forsiktig avstands klem uten hennene runt deg

hilsen en som forstår

Takk vennen min! Den klemmen var god. Vet du hvorfor jeg kan si det? Merket så godt at den ble gitt av et godt og oppriktig hjerte, og at det ikke var noen baktanke bak... DERFOR var den GOD!!! Tusen takk igjen, og takk for at du forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...