Gå til innhold

Vann i kroppen


Gjest Mumle

Anbefalte innlegg

Gjest Mumle

Jeg er gravid med tvillinger og er voldsomt plaget med vann i kroppen.

Har lagt på meg 30 kilo hittil i sv.skapet (snart fullgåtte 33 uker), og bare fra mandag 17/7 til i dag er det + 3 kilo.

Jeg kan ikke lenger bøye ankelleddet skikkelig på grunn av hevelser. Jeg dovner også lett i fingrene (særlig høyre hånd),og er i det hele tatt ganske "nummen" i kroppen.

Jeg føler meg sliten, slapp og uopplagt i tillegg til at jeg knapt klarer å bevege meg. Hva kommer vann i kroppen av, og er det virkelig ingenting som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Kjære vann i kroppen.

Det er ikke uvanlig at man legger på seg mye og holder mye vann når man er gravid med tvillinger.Dette skal det i utgangspunktet ikke gjøres noe med.Det er svært viktig at blodtrykket er normalt og at det ikke er eggehvitte(protein) i urinen.Dette kontrolleres rutinemessig ved svangerskapskontrollene.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...