Gå til innhold

Er du 14 år og voldtatt


Gjest har kanskje opplysninger

Anbefalte innlegg

Gjest har kanskje opplysninger

i Oslo av en pakistaner?

Jeg har kanskje opplysninger som kan hjelpe til med å få ham dømt...

Kaanskje du kan ta kontakt?

Jeg vil gjerne hjelpe deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har opplysninger som kan føre til at en voldtektsmann blir tatt, skal du ta kontakt med politiet og informere dem. Ikke legge inn kryptiske meldinger her, det virker flåsete.

Tenk deg om!

Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har kanskje opplysninger

Hvis du har opplysninger som kan føre til at en voldtektsmann blir tatt, skal du ta kontakt med politiet og informere dem. Ikke legge inn kryptiske meldinger her, det virker flåsete.

Tenk deg om!

Grete i DIXI

av og til kan man ikke gå til oplitiet med opplysninger - jeg er i en umulig situasjon og så dette som eneste løsning - beklager at du synes den virker kryptisk dixi kryptisk - du får slette den om du synes det er nødvendig

men har du et annet råd hadde jeg satte veldig stor pris på å få det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til kan man ikke gå til oplitiet med opplysninger - jeg er i en umulig situasjon og så dette som eneste løsning - beklager at du synes den virker kryptisk dixi kryptisk - du får slette den om du synes det er nødvendig

men har du et annet råd hadde jeg satte veldig stor pris på å få det

Hvis du sender meg en mail, skal jeg se om jeg kan hjelpe deg videre. Det er avhengig av hvor i landet du bor. Hører gjerne fra deg!

[email protected]

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har kanskje opplysninger

Hvis du sender meg en mail, skal jeg se om jeg kan hjelpe deg videre. Det er avhengig av hvor i landet du bor. Hører gjerne fra deg!

[email protected]

Vennlig hilsen Grete i DIXI

bor i oslo...

...du kjenner meg, men nå kan jeg ikke maile - jeg er desperat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virket litt... lugubert. Jeg tror ikke dette er riktig fremgangsmåte, uansett hvilken situasjon du egentlig snakker om. Hvis du tar kontakt med politiet, så har kanskje de fått inn en anmeldelse allerede og du kan få vitnestatus? Om ikke dette er en mulighet, så er kanskje det beste å la det ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest harr kanskje opplysninger

Dette virket litt... lugubert. Jeg tror ikke dette er riktig fremgangsmåte, uansett hvilken situasjon du egentlig snakker om. Hvis du tar kontakt med politiet, så har kanskje de fått inn en anmeldelse allerede og du kan få vitnestatus? Om ikke dette er en mulighet, så er kanskje det beste å la det ligge...

til stjerneskudd - hvis du hadde lest litt lengre ned så hadde du sett at det å gå til politiet er en umulighet - pga vitnestatusproblematikken bl.a.

Men det er vanskelig å la ting ligge - når man har opplysninger om noe en har opplevd selv... Noe som kanskje kan hjelpe MYE.

Hadde det vært din sak - ville du ikke hatt alle opplysninger som kunne føre til at han ble dømt?

Jeg kan godt la det ligge - men med en stor stein om hjertet - jeg ville nemlig visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til stjerneskudd - hvis du hadde lest litt lengre ned så hadde du sett at det å gå til politiet er en umulighet - pga vitnestatusproblematikken bl.a.

Men det er vanskelig å la ting ligge - når man har opplysninger om noe en har opplevd selv... Noe som kanskje kan hjelpe MYE.

Hadde det vært din sak - ville du ikke hatt alle opplysninger som kunne føre til at han ble dømt?

Jeg kan godt la det ligge - men med en stor stein om hjertet - jeg ville nemlig visst...

Hei du,

Hvis du har opplysninger om en voldtekt så bør det informeres politiet uansett. Hvilke opplysninger du sitter inne med vet ikke jeg..Dixi-Grete ba deg evt. sende en mail for å se om hun kunne hjelpe deg videre.

Siden du her nå nevner vitnestatusproblematikken, så vil det kanskje si at du kjenner til gjerningsmannen, siden det er for deg en umulighet å gå til politiet. En ting du kanskje kan gjøre er å ringe Kriminalvakten og informere anonymt. Det er full anledning til å gi anonyme tips hvis dette kan være til hjelp for den utsatte...spes. hvis det er fra hennes side anmeldt! Eller han kan være anmeldt av andre!

Forøvrig har både Dixi-Grete og jeg taushetsplikt, slik at du er også helt anonym ovenfor oss.

Vennlig hilsen Ritva, Dixi Oslo

Mail: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i oslo...

...du kjenner meg, men nå kan jeg ikke maile - jeg er desperat!!

Ut i fra det du sier tenker

jeg meg at du enten står så

nær den som har gjort dette,

at du ikke vil stå fram.

Eller at du er livredd for

hevn.Du kan jo selv ha hatt

ubehagelige opplevelser hos politiet der du ikke har blitt

trodd.Uannsett så synes jeg du

skal ta kontakt med noen

som eventuelt kan bringe

opplysniger videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...