Gå til innhold

Noen som gidder

Anbefalte innlegg

Skrevet

svare på dette?

Nå som Explorer ikke funker som før her inne med Norton (Intenet security) aktiv etter oppdateringa mi hos microsoft, (se tråden http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1450802)

så har jeg forsøkt Opera..

Men ofte, j**** ofte spretter det opp et varsel, "Could not connect to remote server"..

Med en sånn rød runding, med hvitt kryss i. Mange på hverandre, så jeg sitter å klikker de bort hele tiden..

På toppen er dette (den blå linja) er url, sikkert en annonse her på DOL, http : // ads. doktoronline.no/adsycle/adsycle.cgi?gid.. så ser jeg ikke mer hva det står..

Hvordan få bort dette?

Skrevet

Høres ut som dette også er knyttet til Norton. Norton sperrer reklamene på en slik måte at Opera bare møter en "vegg" - for Opera (og andre programmer) ser det bare ut som serveren er nede, og Opera gir dermed beskjed om dette.

Skrevet

Høres ut som dette også er knyttet til Norton. Norton sperrer reklamene på en slik måte at Opera bare møter en "vegg" - for Opera (og andre programmer) ser det bare ut som serveren er nede, og Opera gir dermed beskjed om dette.

Takk for svar citoyen.

Har du noen god forklaring på dette også? http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1450802

Norton er reinnstalert nå, men ingenting hjalp likevel.

Norton skal da ikke sperre for hele sider?? Får nemlig ikke opp h.framen (på DOL) i IE om jeg går rett på f.eks Dataforumet her. Og klikker jeg "refresh" i h.framen, tar framen over hele siden, og "page cannont be desplayd" vises...+ varsel som det står: Stack overflow: at line 0"

*møkk*

Skrevet

Takk for svar citoyen.

Har du noen god forklaring på dette også? http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1450802

Norton er reinnstalert nå, men ingenting hjalp likevel.

Norton skal da ikke sperre for hele sider?? Får nemlig ikke opp h.framen (på DOL) i IE om jeg går rett på f.eks Dataforumet her. Og klikker jeg "refresh" i h.framen, tar framen over hele siden, og "page cannont be desplayd" vises...+ varsel som det står: Stack overflow: at line 0"

*møkk*

Jeg har ikke noe fornuftig svar, bortsett fra at Norton røk ut vinduet hos meg i vår en gang. Den var for ustabil og skapte for mange problemer på områder den ikke burde skapt problemer på i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har ikke noe fornuftig svar, bortsett fra at Norton røk ut vinduet hos meg i vår en gang. Den var for ustabil og skapte for mange problemer på områder den ikke burde skapt problemer på i det hele tatt.

Hmm, ok..

Norton har funka bra her helt til jeg oppdaterte maskina på microsoft sine sider på sønda'n..

Skrevet

Hmm, ok..

Norton har funka bra her helt til jeg oppdaterte maskina på microsoft sine sider på sønda'n..

Tror ikke det er lurt å oppdatere hele tiden. Jeg har iallefall sluttet med det. Har også gått tilbake til IE 5.5

Og alle disse såkalte farlige sikkerhetshullene kommer man kanskje aldri borti.

Skrevet

Tror ikke det er lurt å oppdatere hele tiden. Jeg har iallefall sluttet med det. Har også gått tilbake til IE 5.5

Sant nok.. Jeg har ialfall lært nå..

Det var heller ikke jeg sjøl som oppdaterte maskina..*skylder på brutter'n*

Det var en servicepack 1 eller noe som ble innstalert...+ noe anna småtteri.. Jeg har ikke snøring på hvordan få det bort, eller om det i det hele tatt går an. Ser jo på div oppdateringer at det ikke går an å fjerne det da..

Skrevet

Problemet er at en del av sikkerhetshullene er faktisk svært mye utnyttet, og kan skape store problemer. Ett eksempel er hullet som gjør "autodialer-trikset" mulig. Et par andre er hullene som gjør at de mest vanlige virusene sprer seg så fort og skaper problemer for så mange.

De fleste brukere har ikke så lett for å se hvilke sikkerhetshull som er ofte utnyttet og hvilke som ikke er det. Det kan forsvares å ikke kjøre brannmur, men jeg kan ikke med min beste vilje anbefale å ikke installere sikkerhetsoppdateringer.

Dersom man ikke vil installere sikkerhetsoppdateringene bør man i alle fall gå bort fra å bruke IE og Outlook/Outlook Express.

Skrevet

Var inne i hjelpsiden til Norton..

Sjekk denne'a:

Running Norton Internet Security can block certain elements of a Web site that prevent it from displaying correctly in your Web browser. In some cases, the site might not display at all.

In most cases, this is Norton Internet Security protecting you from inappropriate content. Your best solution may be to go to another, more appropriate Web site.

#Your best solution may be to go to another, more appropriate Web site# Jasså, så DOL er ikke bra nok for Norton? Hehe...

• 1 år senere...
Skrevet

Du og du... som du kanskje skjønner har jeg gjort et søk i gamle tråder...

Kan det være at meldingen som spretter opp jevnt og trutt, skyldes brannmuren og at da Opera melder fra? Jeg har ZoneAlarm og høyt sikkerhetsnivå, hvis jeg ikke husker feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...