Gå til innhold

Middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjemmelaget ost- og skinke pizza med tomater og frisk oregano.. og en kald øl, men det blir en sein middag, skal jobbe overtid..

gleder meg ..teller timer

Skrevet

hjemmelaget ost- og skinke pizza med tomater og frisk oregano.. og en kald øl, men det blir en sein middag, skal jobbe overtid..

gleder meg ..teller timer

.

Skrevet

I dag blir det vel bortløpen hare og luftsuppe tenker jeg..

God middag!!

Skrevet

Samboeren min skal på trening så det må bli noe raskt og lett, suppe med nystekte baguetter tenker jeg.

Skrevet

... skal etter innhenta informasjon vera heimelaga fiskegrateng med gulrotsalat,poteter og smelta Kviteseid-smør.

Greit nok!

Skrevet

I dag blir det Seifileter, m.gode grønnsaker, poteter og tykk hvit saus til.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

kalde kyllinvinger, salat, bakt potet og brød.

Skrevet

Middagen i dag var ei brødskive med jordbærsyltetøy!

Men i morgen tenkte jeg å koke makaroni, skjære opp en sånn feit pølse, legge alt i en ildfast form med fløte over og ost på toppen, og så i steikeovnen en liten stund. Veit ikke hva du vil kalle det jeg... Pølsegrateng kanskje?

Skrevet

Torsdag i dag og da er det potetball eller kumle som gjelder :-) Er nå stappa mett :-)

Skrevet

Torsdag i dag og da er det potetball eller kumle som gjelder :-) Er nå stappa mett :-)

Ååååå så heldig du er! :-)

Skrevet

... skal etter innhenta informasjon vera heimelaga fiskegrateng med gulrotsalat,poteter og smelta Kviteseid-smør.

Greit nok!

Hvem er informanten da? :-)

Skrevet

Ååååå så heldig du er! :-)

He, he, hei på du Amiga :-)

Jeg hadde det i går på onsdag også, så det er oftere enn hver torsdag da :-)

Håper du har det bra :-)

Skrevet

He, he, hei på du Amiga :-)

Jeg hadde det i går på onsdag også, så det er oftere enn hver torsdag da :-)

Håper du har det bra :-)

Hei! :-)

Jeg får lage det i morgen eller lørdag, jeg kjøpte kjøtt i sted som jeg har saltet. Jeg har forresten mistet mailadressen din!

Skrevet

Hvem er informanten da? :-)

Den høgt elska kona mi, kven elles :-)

Skrevet

....har du giftet deg?

Skrevet

Jeg visste ikke du hadde kone, trodde du hadde samboer jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...