Gå til innhold

Hør på denne

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke trance eller techno heller. :-)

Men det å si at låta vår ik er musikk. er for det første ufint (gjør ik noe det). Men du dummer degselv ut med å si det.

Vår låt er i høyeste grad musikk, og er blitt godt mottatt i Metal miljøet. Må bare si at jeg viste den ville bli slakta av alle andre enn SDD.

Men å si at det ik er musikk, det er bare fjernt!

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Set Abominae

36

• SierDuDet

8

• nanna

5

• Tornerose

3

Den likte jeg ;)

Vet du at Return spilte noe alla dette før de ble kjent?

Jeg spurte hvorfor de i all verden spilte denne musikken, fordi publikumet tross alt er meget beskjedent. De ville spille den musikken som de selv likte og var ikke opptatt av hvor mange som ville høre på var svaret.

Men så slo de om og det hjalp betraktelig for å si det mildt:-))

Men det å si at låta vår ik er musikk. er for det første ufint (gjør ik noe det). Men du dummer degselv ut med å si det.

Vår låt er i høyeste grad musikk, og er blitt godt mottatt i Metal miljøet. Må bare si at jeg viste den ville bli slakta av alle andre enn SDD.

Men å si at det ik er musikk, det er bare fjernt!

Fjernt for deg kanskje, men for meg er det bare bråk. Da hører jeg heller på naboen som borer i veggene. *S* Liker du Anal Cunt da? De har i det minste noen morsomme tekster.

Annonse

Veeeel... *ler* Skikkelig makkverk. En ting at musikken er grusom, en annen ting er at samspillet er dårlig og dere ikke engang klarer holde rytmen.

God bedring :)

PS: Bare sånn for moro skyld; hvor mange i bandet har hatt en eller annen form for organisert musikalsk opplæring?

jeg har bare ik et tonn effekter på stemmen min som f.eks Satyricon, Mayhem, Cannibal Corpse, Dimmu Borgir,osv.

Okej! *smiler* Jeg har jo ikke greie på dette egentlig, så jeg spilte låta for en som har Dimmuborgir som favorittband. Hans reaksjon var: Tja. det var vel ikke så verst det her? Tviler på om jeg hadde kjøpt det, men. Potensiale i hvertfall.

Så stå på du!

Veeeel... *ler* Skikkelig makkverk. En ting at musikken er grusom, en annen ting er at samspillet er dårlig og dere ikke engang klarer holde rytmen.

God bedring :)

PS: Bare sånn for moro skyld; hvor mange i bandet har hatt en eller annen form for organisert musikalsk opplæring?

Det er jo en grunn til at vi gjor gitarene, trommene og bassen på nytt...

Les inlegg før du svarer på dem.

Annonse

Har du gått på musikkhøyskolen? Eller noen av de andre?

Ja, en av oss har det.

Men om du tror den virkelige gode musikken kommer fra Musikkhøgskolen...

Musikk utdanner man seg ik til.

Og låta er presis nå. Om det var du som gnega om introen så skal den gå fortere å fortere.

Hva faen har musikkhøgskolen med saken å gjøre?

Ja, en av oss har det.

Men om du tror den virkelige gode musikken kommer fra Musikkhøgskolen...

Musikk utdanner man seg ik til.

Og låta er presis nå. Om det var du som gnega om introen så skal den gå fortere å fortere.

Hva faen har musikkhøgskolen med saken å gjøre?

Hehe - det var du som trakk inn musikkhøyskolen, ikke jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...