Gå til innhold

Smirnoff ice og tollkvoter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går som vin. Det er teit det, synes absolutt at det skulle gå som øl :o)

Det var det jeg trodde også, så da har jeg smuglet før. Bare rart at det står under øl/cider i alle tax-free kataloger. En kan jo prøve seg og si en ikke visste det. Tar de fra meg kvoten da blir det bråk.

Det var det jeg trodde også, så da har jeg smuglet før. Bare rart at det står under øl/cider i alle tax-free kataloger. En kan jo prøve seg og si en ikke visste det. Tar de fra meg kvoten da blir det bråk.

Jeg har tatt med meg 6 stk flere ganger men har ikke blitt tatt. Men hadde sagt det du forslår hvis jeg hadde blitt tatt. Men kanskje det forandrer seg når man kan kjøpe det i butikken etter nyttår :o)

Jeg har tatt med meg 6 stk flere ganger men har ikke blitt tatt. Men hadde sagt det du forslår hvis jeg hadde blitt tatt. Men kanskje det forandrer seg når man kan kjøpe det i butikken etter nyttår :o)

Du får dessverre ikke kjøpt smirnoff ice i butikkene. Dette fordi det er laget av sprit. Og fordi det har 20 års aldersgrense. Alkoholinnholdet har ikke noe å si. Teit spør du meg.

Men siden jeg aldri har blitt stoppet så er det vel bare å smugle :-)

Du får dessverre ikke kjøpt smirnoff ice i butikkene. Dette fordi det er laget av sprit. Og fordi det har 20 års aldersgrense. Alkoholinnholdet har ikke noe å si. Teit spør du meg.

Men siden jeg aldri har blitt stoppet så er det vel bare å smugle :-)

De kommer i dagligvare-butikker fra 1.1.03

http://tinyurl.com/2xer

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...