Gå til innhold

Er det på DOL.....

Anbefalte innlegg

Lottemor1365380387

Jo det er klart jeg gjør. Men det bildet jeg har tegnet meg av denne personen ut fra de innleggene jeg har lest er at vedkommende har ben i nesa. Og jeg synes man burde være svært forsiktig med å være så bastant i sine meninger om noen man kun "kjenner" eller har lest innlegg på nett av. Vi vet svært lite om den personen, egentlig.

Og å gå så langt som å ringe politiet ut fra noe en har lest på nett er jo helt latterlig.

Men siden hun ikke er her for å forsvare seg selv, er vel ikke det noe lurt å diskutere dette temaet her?

Hei Solsikke.

Jeg respekterer det at DU ikke vil diskutere tema så lenge hun ikke er her for å forsvare seg.

Det var i utgangspunktet ikke en diskusjon om henne som person men jeg var interesert i å lese hennes innlegg for å se måten hun skrev på.

Et eksempel ;Statsministeren er heller ikke her,skal man ikke få drøfte han som person da?

m.v.h

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lottemor1365380387

23

• kie

15

• Sør

11

• også nm bruker

9

Jeg vet for lite om denne saken til å kommentere den mer enn det jeg har gjort. Men så lenge vedkommende ikke er tilstede for å forsvare seg selv, synes jeg vi alle skal slutte å diskutere saken.

Hva er det for no tull? Klart man kan diskutere en person som ikke er her for å forsvare seg.

Vi diskuterer daglig ting i media - dette er da intet unntak.

Lottemor1365380387

Guffene greier. Det er jo velkjent i psykiatrisk litteratur at enkelte mødre påfører barna sine skader, for å få oppmerksomhet. Hvis historien stemmer, er det guffent at slike mennesker bretter seg ut på internett. For en gal verden.

Hei Alphan.

Ja det samme tenkte jeg.

Siden hun har fortalt i det vide å breie om hva hun skal ha gjort .

Ble nysgjerrig på hva hun skulle ha skrevet.

Du skal være passe syk i hue for å ta livet av en unge.

I følge VG hadde hun forklart at han døde av fall men det var mangel på surstoff som var årsaken.

Åssen i hel.. borforklarer man det?

m.v.h

Hei Solsikke.

Jeg respekterer det at DU ikke vil diskutere tema så lenge hun ikke er her for å forsvare seg.

Det var i utgangspunktet ikke en diskusjon om henne som person men jeg var interesert i å lese hennes innlegg for å se måten hun skrev på.

Et eksempel ;Statsministeren er heller ikke her,skal man ikke få drøfte han som person da?

m.v.h

han har vel valgt et offentlig liv og det har vel egentlig hun gjort også med å legge ut sine innlegg som hun har gjort. Men det er vel ikke det at du er nysgjerrig jeg reagerer på, men slike innlegg som en av disse nmbrukerne kom med.

Lottemor1365380387

han har vel valgt et offentlig liv og det har vel egentlig hun gjort også med å legge ut sine innlegg som hun har gjort. Men det er vel ikke det at du er nysgjerrig jeg reagerer på, men slike innlegg som en av disse nmbrukerne kom med.

Hei Solsikke.

Det blir jo offentlig når man er siktet for mord eller hva?

m.v.h

Annonse

Hei Alphan.

Ja det samme tenkte jeg.

Siden hun har fortalt i det vide å breie om hva hun skal ha gjort .

Ble nysgjerrig på hva hun skulle ha skrevet.

Du skal være passe syk i hue for å ta livet av en unge.

I følge VG hadde hun forklart at han døde av fall men det var mangel på surstoff som var årsaken.

Åssen i hel.. borforklarer man det?

m.v.h

Enig. Man ramler ikke ned en trapp og lander oppe på ungen uten at den får merker. Det tror tydeligvis ikke politiet heller.

Men å bevise at hun har drept ungen er jo så forbannet vanskelig. Slapp hun ikke unna hun der moren som hadde "mista" 3-4 unger på grunn av kvelning også? (for 2-3 år siden)

Fy pokker hvis det ender med enda en frifinnelse-dom.

Det er rett og slett sjokkerende å lese følgende:

«Jeg og min skjønne lille NN (barnets navn) hadde en ulykke i kveld, NN kom ikke fra det med livet i behold. Dere kan lese mer om det i mediene.»

Verste jeg har sett... hvordan kan et menneske i vanvittig sorg få seg til og ha rom for å melde fra til all slags ukjente på denne måten?

Lottemor1365380387

Jeg har aldri sett de innleggene og aner ikke hva det snakkes om nedover her.

Hadde hun spesielle meninger om barneoppdragelse?

Hei.

Etter det jeg har lest så er visst hun meeeeget streng.

Men det var derfor jeg var nysgjerrig på å lese hva det egentlig var hun ksrev,men alt er fjernet.

Det er noen som har svart som holder til på det forumet hun var på,,mulig de har noen svar.

m.v.h

Lottemor1365380387

«Jeg og min skjønne lille NN (barnets navn) hadde en ulykke i kveld, NN kom ikke fra det med livet i behold. Dere kan lese mer om det i mediene.»

Verste jeg har sett... hvordan kan et menneske i vanvittig sorg få seg til og ha rom for å melde fra til all slags ukjente på denne måten?

Hei Favn.

Nei det kan du si,det er meg helt ubegripelig at noen vil gjøre et lite forsvarsløst barn noe så vond.

Håper de finner ut av hva som er skjedd slik at resten av barnets familie får fred.

m.v.h

link?

Annonse

Lottemor1365380387

Åh ... jeg trodde det fantes en annen link, til innleggene hennes, men jeg ser nå at alt er slettet ...

ok.

Hei Zirine.

Har du lest i selve avisen VG om denne saken?

Fikk sånn kort fortalt hva dama har funnet på og hun er SYK.

Hun hadde holdt en forumsundersøkelse om brukerne ville se bilde av det døde barnet bare et par dager etter det døde.

Fytti katta hvor har faren vært,har han ikke sett at dama er syk.

Hun var sterk tillhenger av strenge fysiske avstraffelser av barn...ohh my god.

Alle innleggene hennes er slette.

m.v.h

Hei Zirine.

Har du lest i selve avisen VG om denne saken?

Fikk sånn kort fortalt hva dama har funnet på og hun er SYK.

Hun hadde holdt en forumsundersøkelse om brukerne ville se bilde av det døde barnet bare et par dager etter det døde.

Fytti katta hvor har faren vært,har han ikke sett at dama er syk.

Hun var sterk tillhenger av strenge fysiske avstraffelser av barn...ohh my god.

Alle innleggene hennes er slette.

m.v.h

"Sterk tilhenger av strenge fysiske straffer.."

Altså DEN er for drøy!

Hadde ikke tenkt å blande meg her, synes hele saken er guffen, men ærlig talt - skal man referere henne så skal det i det minste være med en viss genuinitet!

I de innleggene jeg har lest av henne kommer det fram at hun ikke er fremmed for å gi et dask på baken dersom det er nødvendig for å markere et poeng, og da etter å først ha forsøkt å snakke ungen fra det. Jeg er på ingen måte enig med henne - men derfra og til å påstå at hun bedrev ren straffeeksersis blir for drøyt!

Foruten et ganske markant innhopp i en oppdragelsesdiskusjon (det ble vel såpass markant fordi hun stadig ble avkrevd en forklaring og utdyping av de som er i mot fysisk avstraffelse) har jeg lest flere innlegg der hun snakker i varme ordelag om den lille jenta hun var stemor til.

Bittelitt nyansering er på sin plass.

Lottemor1365380387

"Sterk tilhenger av strenge fysiske straffer.."

Altså DEN er for drøy!

Hadde ikke tenkt å blande meg her, synes hele saken er guffen, men ærlig talt - skal man referere henne så skal det i det minste være med en viss genuinitet!

I de innleggene jeg har lest av henne kommer det fram at hun ikke er fremmed for å gi et dask på baken dersom det er nødvendig for å markere et poeng, og da etter å først ha forsøkt å snakke ungen fra det. Jeg er på ingen måte enig med henne - men derfra og til å påstå at hun bedrev ren straffeeksersis blir for drøyt!

Foruten et ganske markant innhopp i en oppdragelsesdiskusjon (det ble vel såpass markant fordi hun stadig ble avkrevd en forklaring og utdyping av de som er i mot fysisk avstraffelse) har jeg lest flere innlegg der hun snakker i varme ordelag om den lille jenta hun var stemor til.

Bittelitt nyansering er på sin plass.

Jaja klag på VG.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...