Gå til innhold

Nå skal jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest lurer bare litt!

Det har du rett i.

Man skryter trossalt ikke på seg den størrelsen om man ikke er virkelig nøden.

Så nå innrømmer jeg først som sist, at jeg ikke er så stor som han.

Men jeg er brukbar, og litt mer enn som så.

Ganske mye mer, faktisk.

Fortell...

Fortsetter under...

Den beste sexpartneren jeg har hatt var den minste av dem alle! Så det er definitivt ikke størrelsen det kommer an på! Skjønner ikke alt det der maset om størrelse...hva i all verden har det med sex å gjør? Kvinner føder barn og det finnes ikke en kuk i hele verden, ikke Holmes sin engang, som kan måle seg med den størrelsen som kommer ut da..

Lykkelig som liten? Vær det!!

Det sier jo bare mye om at du har hatt jævla mye dårlig sex.

Ikke noe annet.

Jeg er nok en av de beste sexpartnerne som finnes i denne verden, og jeg er verken spesielt liten eller spesielt innbilsk.

lina1365380363

Neida. Jeg hater ikke bergensere.

Jeg har trossalt ikke lyst til at Bin skal sprenge en bombe hos dere.

Ikke så veldig lyst, i hvertfall...

Litt er lov.

Jada, det er alltid lov å håpe.........

Det måtte vel blitt Torgallmenningen det da, der skjer det jo så mye annet rart......

Sier folk..

Annonse

Jeg har videospiller, ja. Playstation 2 også til og med, og der kan man jo spille DVD. Men jeg tror jeg må konsentrere meg om boken selv om det er veldig vanskelig når naboene over BRÅKER SOM ET HELVETE som vanlig.

Får ta det igjen etter at du har hatt eksamen da og støye aldri så lite grann som takk for sist til naboane.

Lykke til med eksamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...