Gå til innhold

Hva skal man finne på?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer bare litt!

Jeg? Jeg er stiv igjen før orgasmen har gitt seg, så jeg trenger ingen pause.

Men jeg vet at damene trenger det, og derfor er jeg snill mot dem.

Forbanna pisspreik! :-) Du har ikke truffet på meg eller mine likekvinner. Trenger ingen pauser..ALDRI!!

Uansett hvor mange timer det tar...

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

20

• spirito

19

• nick

3

• pumsj

1

Mest aktive i denne tråden

Ok da ;-)

*roper på "min kommende samboer"*

Usj, jeg finner ikke på noe ok å kalle ham...jaja, kjæresten får vel duge, selv om jeg alltid får teite svar når jeg skriver det...

Du får kalle han ved navnet hans. Så lenge han ikke heter Billy Bob eller Harry :)

Annonse

Man skal ikke legge ut navn på nettet! Det er fler her inne som vet hvem han er, og jeg skal ikke røpe det for enda flere :o)

Ja, men nå mente jeg i RL.

Jeg ville heller ikke likt at folk kalte meg ved mitt riktige navn, Bern Mongis, og det håper jeg fortsetter.

Jepp ;-)

Imorges feide vi til vi sovna...mange ganger etter hverandre ;-)

Hva er rekken? Sånn i forhold til hvor mange ganger?

Sist jeg hadde sex kjørte jeg til med 5 utløsninger, men det var 4 på natta og 1 på morgenen. Og jeg var full.

Det er bra? Kunne fint klart det dobelte med litt press.

Ja, men nå mente jeg i RL.

Jeg ville heller ikke likt at folk kalte meg ved mitt riktige navn, Bern Mongis, og det håper jeg fortsetter.

Jeg snakker om her på dol da :o)

I RL kaller jeg han selvfølgelig navnet hans!

Men når jeg skriver innlegg her og skriver "kjæresten min", så er det mange som svarer ut ifra om vi var 14-15 eller så...

Jeg får svar av folk som tror vi er et "ferskt" par fordi vi er unge...see?

Vi har jo vært sammen i over fire år og er ganske "etablerte" innen de seksuelle gleder :o)

Så jeg tenkte, at hvis jeg kalte han noe litt mer voksent enn "kjæresten", så ville jeg få flere svar som passet "nivået" om du skjønner...

;-)

Annonse

Jeg snakker om her på dol da :o)

I RL kaller jeg han selvfølgelig navnet hans!

Men når jeg skriver innlegg her og skriver "kjæresten min", så er det mange som svarer ut ifra om vi var 14-15 eller så...

Jeg får svar av folk som tror vi er et "ferskt" par fordi vi er unge...see?

Vi har jo vært sammen i over fire år og er ganske "etablerte" innen de seksuelle gleder :o)

Så jeg tenkte, at hvis jeg kalte han noe litt mer voksent enn "kjæresten", så ville jeg få flere svar som passet "nivået" om du skjønner...

;-)

Åja... da forstår jeg. Jeg trodde du lette etter navn i RL, jeg.

Her er det jo samme hva du kaller mannen.

Selv omtaler jeg dem her på dol for Hore, Fitta, eller rett og slett My ho`.

Men jeg gjør jo ikke det i RL. Der er også jeg mer dannet.

:)

Sist jeg hadde sex kjørte jeg til med 5 utløsninger, men det var 4 på natta og 1 på morgenen. Og jeg var full.

Tja, jeg teller ikke utløsninger, jeg teller timer ;-D

Rekken i så måte er fire timer i strekk, hehe, det var andre gangen vi hadde sex, og vi hadde ikke kjøpt kondomer. han holdt igjen og holdt igjen, noe som førte til herlig sex som varte i en evighet ;-)

Gjest lurer bare litt!

Skryt, skryt, skryt...du har tydeligvis ikke truffet på dama som får deg til å holde det gående i en evighet og litt til...fortsett å lete du...

Tja, jeg teller ikke utløsninger, jeg teller timer ;-D

Rekken i så måte er fire timer i strekk, hehe, det var andre gangen vi hadde sex, og vi hadde ikke kjøpt kondomer. han holdt igjen og holdt igjen, noe som førte til herlig sex som varte i en evighet ;-)

Oki. Det høres bra ut. Selv er jeg bare ekstremt dyktig, og kjører når jenta vil det. Jeg tenker selvsagt ikke på meg selv. Så lenge hun får nok er alt bra for min del...

Eller noe i den duren.

Ok, tenker vel litt på meg selv også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...